• Nou camp

Vad tycker du om namnet MINJA, svara ärligt .-)

Har en dotter på 6 månader som heter just det och vi tycker självklart att det är ett vackert namn.Men många hajar till när vi berättar vad hon heter, skulle vara intressant att höra vad ni här på familjeliv tycker, vad tänker ni på när ni hör namnet?Fint, fult?Konstigt?
    Och ora er inte över sura miner om ni inte skulle gilla det, smaken är som baken

• Svar på tråden Vad tycker du om namnet MINJA, svara ärligt .-)
  • mludvigs

Har akdrig hört det förut men nu har jag 'smakat' på det ett par gången och jag måste säga att jag gillar det skarpt!

• S 71

Låter lite som ninja turtles..ja du vet, skölpaddorna

Men namnet är fint, kanske nåt man måste vänja sig med.

~Kärringen emot strömmen~
  • Nou camp
    mludvigs skrev 2007-11-23 21:36:31 följande:
    Har akdrig hört det förut men nu har jag 'smakat' på det ett par gången och jag måste säga att jag gillar det skarpt!
    Javisst är det fint....är lite partisk i frågan iofs
  • Nou camp

S 71 skrev 2007-11-23 21:36:49 följande:

Låter lite som ninja turtles..ja du vet, skölpaddorna Men namnet är fint, kanske nåt man måste vänja sig med.
    hahha, ja min son sa det när vi berättade att vi funderade på Minja...-jaaaaaa, nästan som MINJA TURTLES! Så det diggade han =)
  • Pess

Hade en kompis som hette så när jag var liten....De var från ett spansktalande land...

• Nou camp
    Pess skrev 2007-11-23 21:44:36 följande:
    Hade en kompis som hette så när jag var liten....De var från ett spansktalande land...
    coolt =)
  • ruffe4

Nää låter som Ninja. En motorcykel

• sakoline

Har lite svårt att uttala det

Svar på tråden Vad tycker du om namnet MINJA, svara ärligt .-)