• Maroé

Musiken i Linas kvällsbok? hjälp

tjoho, har precis sett på Linas kvällsbok och givetvis var den ju tokrolig, passar så bra in på dagens tonåringar..

MEN jag hörde en grym låt som jag gärna vill höra mer, när dem är på fest och dansar när hon hånglar upp sin kille..
    Sjunger/rappar på något utländskt språk, vilket vet jag dock inte.

Någon som vet vad den heter? Har försökt googla men jag är så dålig på det... snälla hjälp mig ni som är datakunniga att kanske liska fram vilken låt det är

• Svar på tråden Musiken i Linas kvällsbok? hjälp
  • MammaMi83

har ju inte hunnit se den annars kanske jag hadde kunna hjäpa dig...men ha du sökt på soundtrack till filmen? du kanske hittar många men du få väll fixa hem alla o s sen vilken som är rtt...=)

Med Cassandra 021206, Och gravid BF 080111
  • Maroé
    MammaMi83 skrev 2007-11-25 21:03:00 följande:
    har ju inte hunnit se den annars kanske jag hadde kunna hjäpa dig...men ha du sökt på soundtrack till filmen? du kanske hittar många men du få väll fixa hem alla o s sen vilken som är rtt...=)
    hur söker jag på det menar du? google?
  • MammaMi83

ja precis....kollade igenom nu om det kanske var nån låt som ja kände igen....antar att det är feten där han spyr mitt i allt....

reagge låt typ...men vet tyvär inte vad det e =/

Med Cassandra 021206, Och gravid BF 080111
  • Maroé

Har hittat den, jättebra låt.

Natasja - spring 2 fall. jättesvår att hitta dock.

råkade springa förbi en artikel och såg att hon (sångerskan) dog i en bilolycka i juni.. tragiskt.

Tack för hjälpen.

Svar på tråden Musiken i Linas kvällsbok? hjälp