• Hunney

bär-ryggsäck

Letar födelsedagspresent till sambon.

Eftersom det är bebisens första levnadsår tyckte jag det kunde vara kul med en present till sambon som relaterar till barn. typ.

Så, till frågan.
    Är på väg att köpa en bäryggsäck.
    Någon som använt stadiums (dvs märke everest, kring tusenlappen)? Den såg robust ut, men jag vill veta att den verkligen är säker o hållbar.

Om ni inte har ngn koll på just everest kanske ni har ngn annan ni vill rekomendera för inte alldeles hela mammapengen

tack på förhand
    //Hunney

• Svar på tråden bär-ryggsäck
  • siamesen

Jag har sett en La Fuma for runt 800. Everest vet jag tyvarr inget om. Lycka till och grattis till maken.

• kixan

Jag rekommenderar en ERGO! Är ingen bär-ryggsäck av den typen du förmodligen tänker på (bärstol va?), men superbra, smidig att använda och tar liten plats, dessutom billigare än dom flesta (alla?) bärstolar. Finns bl.a. på www.babyboden.nu

• AnnaZ

Trevlig presentidé!
    Jag tror att det är viktigt att han är med när ni ska handla bärstol. För passformen är mycket viktig och det är ju hur den passar på honom (och dig om du tänker bära?) som är viktigt. Så ge sambon ett presentkort och ta sedan en shoppingrunda med make och barn så ni får pröva er fram!
    Lycka till!
    /Anna

• Fido

Vi föräldrar har med test av bärstolar på sin hemsida.

Det enda jag minns just nu är att Haglöfs (som finns massor begagnade på marknaden) fick väldigt dåligt betyg. Tror att Everst fick ganska bra.

• Marlene

jag håller med kixan kolla på en ERGO istället, den är förmodligen billigare än en ny bärstol.

• Hunney

Tack för era svar!

Blev tipsad om en schysst länk med tester. Så nu lutar mot en mckinley eller everest.

Svar på tråden bär-ryggsäck