• Katta86

Vilken Harry Potter bok är bäst?

Ja vad tycker ni? Jag vet att de allihop är himla bra på sina sätt, men man har ju oftast en favorit innerst inne!

Förklara gärna varför den boken slår ut de andra!

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken Harry Potter bok är bäst?
  • Katta86

Puffar lite..

• trasselsudd

Svårt att välja. De är ju så otroligt bra. Den sista har jag inte läst ännu.

• trasselsudd

Röstade på "Den flammande bägaren" för den är spännande, men Halvblodsprinsen var väldigt bra på slutet med vissa oväntande vändningar (vill inte berätta vad för alla har kanske inte läst den.)

• Liveit1971

Det är ett svårt val, men jag måste säga halvblodsprinsen. Ingen av dem var ju direkt dålig, om man säger så!

• Katta86

Jag röstade på Fenixordern. Vet inte riktigt varför den tilltalar mig mest, tror att det är alla DA möten och att man får reda på mer fakta om saker och ting.. Och så är den ju såå sorgligt! Buhu!

Halvblodsprinsen är också otroligt bra där man får veta så mycket om Voldermort, och slutet! *snyft*

• Bibbilina

Åhh beslutsångest ÄLSKAR 5:an och 6:an önskar man kunde rösta på båda men det går ju inte så jag får lägga min röst på 5:an den är ju längre så man kan njuta läääänge

• Charlie74

Jag röstade på de vises sten för att där är allt så nytt och alla ideér som att gå gm perrongväggen, mm som är "trolligt" är så spännande och , tja nytt. Detta var jag inte bra på att förklara men kort sagt- nyhetens behag.

• Katta86
    Charlie74 skrev 2007-11-25 11:43:33 följande:
    Jag röstade på de vises sten för att där är allt så nytt och alla ideér som att gå gm perrongväggen, mm som är "trolligt" är så spännande och , tja nytt. Detta var jag inte bra på att förklara men kort sagt- nyhetens behag.
    Ja ettan är verkligen mysig! Åh vad jag vill få brevet så att jag också kan få åka till Hogwarts!
Svar på tråden Vilken Harry Potter bok är bäst?