var hittar jag en fin barnsäng??
Är det någon som vet någon sida på internet som säljer fina barnsängar/juniorsängar eller kanske någon butik?? vill helst inte ha en "vanlig" ikea säng..
Det är till en tjej..
hoppas ni kan hjälpa mig
Är det någon som vet någon sida på internet som säljer fina barnsängar/juniorsängar eller kanske någon butik?? vill helst inte ha en "vanlig" ikea säng..
Det är till en tjej..
hoppas ni kan hjälpa mig
Stokke sleepy är underbar!
http://www.stokke.com/product.asp?p=Sleepi&la=SV&na=SE&div=C
på hikmet.se finns en söt säng med staket runt, och sänggaveln är kortsidan på ett hus...
Svårt att förklara, tyckte den va söt!
Jag tycker Babyland oxå har många fina sängar!!!
tack för era svar, fler svar får gärna komma in,-)!
rainbowbrite: På sidan Hikmet.se hitta jag inga sängar, har jag kommit fel då kanske?? eller så var jag för snabb..
ursäkta, nu hitta jag den, den var otroligt söt. den ska jag fundera på! tack för tipset! har ni en sån eller känner du någon som har en sådan??
Nej..ramlade in på sidan av en slump, tyckte den va såå söt..jag har nog lite amerikansk smak. :)
ingen som har fler ideer eller tips!?
Växasängen på www.blaelefant.se är min drömsäng till min tjej. Men smakar det så kostar det...:( Typ danska Juno-sängen.
tusen tack för ditt svar/tips. Tror dock jag är ute efter en mer "tjejig" säng, om ni förstår
Johan Tibergs möbelhus i Majorna/Göteborg har en superfin som är vitlaserad och ser lite gammaldags ut men otroligt stilren. En växasäng värd pengarna
ok,tack! det ska jag kolla upp..