• Ex ungue leonem

Varför vill inte min hund äta?

Varför vill inte min hund äta geléhallon? De är ju mjuka och lättuggade dessutom.Provade att lägga i en näve geléhallon ung i skålen.Men hon gick fram och tittade i skålen fnyste,backade och gick därifrån.
    Men däremot Royal Canin torrfoder,det gillar hon.Har ni några bra ideér hur man får sin hund att äta det man ger dem?

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Svar på tråden Varför vill inte min hund äta?
  • Buggis

Mmmm, ge dem inget annat. Förr eller senare blir de väl så hungriga att de äter vad som helst.........

Fast torrfoder är riktigt smaskens, fråga min 11 månaders dotter....

• ANOF

Om du är allvarlig, så är det här inte bra alls. Du ska ju inte ge din hunda godis.

• Ex ungue leonem
    Buggis skrev 2007-11-24 16:26:44 följande:
    Mmmm, ge dem inget annat. Förr eller senare blir de väl så hungriga att de äter vad som helst......... Fast torrfoder är riktigt smaskens, fråga min 11 månaders dotter....
    Ja torrfoder är ju bra för småbarn.Det vet jag.Men du..om jag häller mera socker på geéhallonen tror du e går ner då
  • Ex ungue leonem
    ANOF skrev 2007-11-24 16:26:49 följande:
    Om du är allvarlig, så är det här inte bra alls. Du ska ju inte ge din hunda godis.
    Tss...Godis är inger farligt det har jag hört.
  • Tesie

Jag tror snarare hunden tycker de är föör söta, men om du saltar de lite smått? Kanske gömmer de i en klick med köttfärs?

• Ex ungue leonem
    Tesie skrev 2007-11-24 16:29:57 följande:
    Jag tror snarare hunden tycker de är föör söta, men om du saltar de lite smått? Kanske gömmer de i en klick med köttfärs?
    Ja en matsked salt på.Skall prova.Tack för tipset
  • linjes
    ANOF skrev 2007-11-24 16:26:49 följande:
    Du kanske såg att inlägget låg i sandlådan=)
  • ANOF
    PoodleMy skrev 2007-11-24 16:29:08 följande:
    Tss...Godis är inger farligt det har jag hört.
    Vad menar du med farligt? Jag tror väll inrte att hunde dör, men jag tror att vilkren vetrinär som helst inte rekommenderar att du ger det till hunden.
  • Ex ungue leonem
    linjes skrev 2007-11-24 16:31:12 följande:
    Du kanske såg att inlägget låg i sandlådan=)
    Vad tror du då? Fick tips om att salta extra?
  • linjes

Mmm låter bra annars kan du ju pröva att blötlägga,,det brukar alltid funka på min vovve eller så toppar du med lite chokladsås mmmm

Svar på tråden Varför vill inte min hund äta?