• Anonym (ledsen)

    Dåligt självförtroende i sängen

    Ända sedan början av vårat förhållande så har min kille varit näst intill totalt ointresserad av att ha sex med mej.
    Det har fått mej att må jättedåligt, och mitt självförtroende har sjunkit i botten.
    Jag känner mej ful och värdelös i sängen, och det har resulterat i att jag knappt tar några initiativ till sex alls längre.

    Nu efter ett år ungefär så har hans sexlust börjat komma tillbaks mer och mer, men eftersom jag hela tiden har fått nobben av honom tidigare så ligger mitt självförtroende nere på botten.
    Jag vågar inte ta några initiativ nu heller, är rädd att få ett nej igen. Orkar verkligen inte det!

    Vad ska jag göra?
    Har försökt förklara för honom att jag fortfarande är väldigt blyg för honom när vi ska ha sex då vi inte har haft det så mycket.
    Det känns som om hela vårat förhållande blir lidande av att jag inte kan slappna av när vi ska ha sex!

    Någon som har något bra tips att komma med?
    Det skulle nog hjälpa väldigt mycket!

  • Svar på tråden Dåligt självförtroende i sängen
  • Anonym

    min man och jag har oxå haft ett ganska knackligt sexliv.
    jag har mer sexlust än han, har fleragånger fått nej när jag velat.
    en period vågade jag inte ta några initiativ, var rädd att bli nobbad. men sen tänkte jag, ska vi ha sex ska jag i alla fall va det bästa sexet han haft de gånger vi har det.
    nu ger jag honom sex när jag vet att han brukar vilja, tex på morgonen på helgerna. jag gör saker jag vet han gillar. jag försöker förtränga det som varit. och jag kräver inte att få nått tillbaka. allt för att få hans sug tillbaka.
    men jag vet att det är ett känsligt ämne, man blir sårad av att bli avvisad.
    självförtråendet sjunker.
    men man måste inse att det inte måste va ens eget fel.
    i mitt fall har han haft lika lite behöóv ända sen vi träffades, han säger att han inte haft mer intresse på flera år, och att det inte beror på mig. då får jag tro på honom, hoppas att det beror på att han är stressad och sliten, ohc bara behöver mer tid. om han inte varit nöjd med mig hade han knappast valt att gifta sig med mig i sommeras

  • Anonym (Spelar det roll)

    Spelar det roll om tjejen har självförtroende Eller inte I sängen? Jo förstås det egna välbefinnandet

Svar på tråden Dåligt självförtroende i sängen