Skön mjuk sömnlös amnings BH...?Tips! Tack
Som inte alls skaver eller sitter åt och som man kan sova i. Användr inte bh nu så den måste va xtra mjuk o skön. Har medelbyst.
Som inte alls skaver eller sitter åt och som man kan sova i. Användr inte bh nu så den måste va xtra mjuk o skön. Har medelbyst.
Skickade efter min på minimundus.se
Är som en sport bh,superskön och rätt så billig.
Jag använder minimundus amningsbh utan sömmar. Den är jätteskön att ha på natten. Lätt att fixa med med en hand. Den sitter lite som ett andra skinn och är skön när brösten blir lite mjölkstinna.
Drop Cup sömlös amningsbehå
www.minimundus.se/valkommen.htm
När jag ammade sist så fanns det en på apoteket som bara kostade runt 100 kr, såg ut som en sporbh.
Jag har också använt de från Minimundus. Jag tror Apotekets är snarlika.
Carriwell, en jätteskön bh utan sömmar!
Jag kör med trekants- Bh. Känns inte alls. Perfekt på natten och även om man åker iväg. För mig e det lättare. Ammar smidigare, mindre diskret. Bara dra undan=) Slipper all bök med å knäppa upp och knäppa=)
Jag använder en från Apoteket:
www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp&ProductSKU=206226&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo
Fniss,fniss kan vara jobbigt med en bh som är sömnlös
Testa amnings-bh som man kan köpa på apoteket den är jättemjuk o skaver inte ett dugg jag använderf den o den e guldvärd hur skön som helst:)