• Baby Animal

Trehjuling från Biltema?

Jo, vi kommer troligtvis ha det lite knapert som många andra över jul, men jag vill så gärna ge min dotter en trehjuling eftersom jag vet hur gärna hon vill ha en cykel (hon är 2år 2mån). SÅ..

Någon som har köpt/vet någon som äger/kollat på trehjulingarna från biltema?
    Dom såg fina ut så funderar på om man ska åka dit och kika på dom? Hon ska givetvis få en hjälm till också

• Svar på tråden Trehjuling från Biltema?
  • 944turbo

Baby Animal skrev 2007-11-24 21:57:08 följande:

Jo, vi kommer troligtvis ha det lite knapert som många andra över jul, men jag vill så gärna ge min dotter en trehjuling eftersom jag vet hur gärna hon vill ha en cykel (hon är 2år 2mån). SÅ..Någon som har köpt/vet någon som äger/kollat på trehjulingarna från biltema?Dom såg fina ut så funderar på om man ska åka dit och kika på dom? Hon ska givetvis få en hjälm till också
    Hej.

Jag tycker att du lugnt kan satsa på denna: www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-297_l.jpg
    Med tanke på hur kort tid de använder den och på hur enkel en trehjuling är i sin uppbyggnad.

MVH Peter Z (som sålt cyklar i över 7år... )
  • Baby Animal

Så bra! Var den jag kikade på, hon lär inte cykla så länge på den som du skrev.
    Kanon att du sålt cyklar dessutom
    Då ska jag åka och kika på cykeln imorgon

• Mollymajs

Hoppar bara in o frågar va den kostar??

• Ciccilionaa

Min lille kille fick en sån av mig när han fyllde 2 år.
    Det blev en stor sak att få följa med och åka och köpa den och så..
    Jag resonerade lite som du ang kostnaden. Det kommer komma dagar och åldrar då det är viktigare att det är en bra cyketl.
    Han ÄLSKAR!! den och använder den varje dag trots nu vinter.
    Han cyklar och lägger små saker på flaket mm.
    Förra veckan så blev den stulen (vi bor i närheten av ett högstadium) och han blev såklart ledsen.
    Vi gick in och pratade m rektorn och satte upp lappar. Ungarna hade sett den så 2 dagar senare hittade vi den på en av våra granngator!
    Överlycklig kille har vi nu igen.
    Den är helt ok tycker jag. Gäller bara att man drar åt ordentligt när man monterar den+ att vårt framhjul nu är lite skevt, men det handlar nog mest om att hans pappa borde "dra åt" skruvarna lite mer.
    Får se om J1´s lillebror J2 ärver den när det blir dags?
    Annars så kan man köpa en ny till honom och har inte ruinerats.
    En annan sak, vår står ute på tomten och då blir den ju lite väderbiten i lacken, så den har inte samma lyster än, som i mars när vi köpte den. Men det märker inte J1 av.
    Lycka till!
    C

• Baby Animal

Va kul att han gillar cykeln så mycket!
    Tror att min dotter också kommer bli fäst vid cykeln, hon ser andra barns cyklar i cykelrummet varje dag och blir ledsen varje gång hon tar på cykeln och säger "cykel" och får svaret att det inte är hennes cykel.. Så hon blir nog överlycklig när hon får öppna det stora paketet på julafton

Svar på tråden Trehjuling från Biltema?