• Therese81

Var hittar jag billigaste resan till thailand?

Vad betalade ni? Vilka åkte/åker ni med?

• Svar på tråden Var hittar jag billigaste resan till thailand?
  • Dora

Prenumerera på nyhetsbrev från tex solresor. Häromdagen fick jag erbjudande om flygstol tur och retur för 3995 om man kan åka med kort varsel. ca 3 veckor före var detta. Sedan bokar man hotell på latestays. Billigt och smidigt!

♥ Indra -03 & Tilde -07 ♥
  • mrslind

kolla sista minuten såg förra veckan flygstol 1995 till thailand och så bokar du hotell nån annanstans.

• Therese81

mrslind-

Vi är precis hemkomna från Thailand och tänkte mer tills nästa år vi ska åka... Vill boka nu så det är gjort

• annelie80

Hej

Den här sidan bokade vi ifrån:
    www.supersavertravel.se

Vi åkte förra året 6 mars-25 mars för 12 000 för två! med Finnair
    Boendet fixar man ju lätt hemifrån sen eller nere i thailand!

Jag vill också åka till Thailand, men med en bebis som BF den 30/5 så får vi ta ett sabbats år från thailand

• keffovirran

vi ska åka nu den 11/12 vi betalade 9000 för 2 personer

• Panna82

Vi åker 7/12 med Solresor. Betalar 15175:- för två vuxna och vår son som blir 2 i januari. Ospecat boende.

• emmalemma

Vi åkte till Thailand (via Bangkok till Phuket) med Thai i september, 19 dagar, bokade via supersavertravel och betalade 12 912 kr totalt för oss alla! Nu var detta såklart lågsäsong, men om man är flexibel så kan man ha tur!

Vi börjar alltid med att kolla priser, för att sen planera efter det.. Alltid dyrare att åka i samband med helger, så sök efter platser mitt i veckan.. Supersavertravel har bra sökfunktion som gör att man lätt kan ändra dagar och vilken flygplats man vill åka ut från/till..

Lycka till!

Svar på tråden Var hittar jag billigaste resan till thailand?