• arivle

Roliga personliga julkort

Tänkte ta kort på barnen till julkorten som vi brukar men skulle vilja ha ngt skojigt motiv bakom..någon som har förslag eller tips?

• Svar på tråden Roliga personliga julkort
  • tomcar1

Nej, tyvärr...men jag puffar på för att du ska få ett svar.
    /tomcar1

• car

tyvärr inte. Ska själv försöka få kort på barnen då de klär sin egna lilla gran (i finkläder om några dagar). Får se om det blir några bra bilder att skicka iväg

• arivle

Jag minns ett julkort som en bekant hade fått av sina vänner..de var ett julmotiv med en massa småtomtar där de klippt in familjens ansikten. Det är den typen jag menar.. kanske finns det ngn sån sida på nätet?

• Ipomea

Ska du göra dom själv eller beställa från Nätet?

• arivle

Är nog ej tillräckligt bra för att göra dem själv så det blir till att beställa från nätet..om jag nu hittar ngt jag gillar..

• Ipomea

Kolla på http://www.vistaprint.se/
    Annars finns det många här på FL som kan hjälpa dig. Jag har det likte körigt nu med dop nästa helg.. men om du har en bild som du vill använda så hoppa in i nån tråd där dom shoppar julkort.

• Neisti

Jag åkte ut till en kompis som har getter och småhästar, slängde ut en säck halm och satte en lykta bakom... Satte min kille där och la lite havre i halmen så djuren skulle stå nära... Blev supergulligt!!! =)

Svar på tråden Roliga personliga julkort