• Mamisita

Hjälp! Hur monterar man en julstjärna i papp???

Köpte en billig julstjärna från Rusta i papp och fattar inte hur man ska montera ihop den? Beskrivningen som medföljer är inte mycket till hjälp. Just nu så fungerar det inte alls och den verkar mest brandfarlig då lampan tar i pappen... Förstår inte hur de tänkt att den ska sitta ihop...jag menar hur svårt ska det vara att montera en julstjärna i papp! Man får väl det man betalar för...

• Svar på tråden Hjälp! Hur monterar man en julstjärna i papp???
  • Hannah76

Kan man ha lanpa i den då? Inte alla man kan det med, det brukar isf stå på förpackningen.

• Mamisita

Ja det följer med en lampa som ska vara innuti den. På lampan så finns det som två metallpinnar som troligtvis ska hålla upp lampan inne i stjärnan. Problemet är att lampan innuti bara åker runt när man hänger upp den så den kan ta emot pappen dessutom så går inte stjärnan stänga helt, ser konstigt ut och verkar framför allt brandfarligt. Vet dock inte om jag fattat hur den ska monteras för jag kan inte tänka mig att det ska se ut så som det gör!

• mossan55

Har också köpt denna stjärna på Rusta. Står lika frågande. Har du hittat någon lösning?

Svar på tråden Hjälp! Hur monterar man en julstjärna i papp???