• ante69

Tjejer med kort hår!

Ni tjejer med kort hår,varför har ni det? Jag tycker det är minst sagt okvinnligt,nästan det fulaste jag vet är när jag ser en kvinna och en man bakifrån och de typ har samma frisyrer!

Är det för att det ska va så bekvämt,snabbt och lätt? För ni kan väl inte på fullaste allvar mena att ni känner er snygga i det...

• Svar på tråden Tjejer med kort hår!
  • Sesamfrö

Håller faktiskt med. Och jag har faktiskt OFRIVILLIGT kort hår nu!!!! Ja skulle till frissen och klippa upp de lite (hade lååångt). Kärringen klippte kortare än axlarna.. Jag betalade INTE och använder idag mössa! Skrikandes

• ANOF

Varför är det inte det. Tror du att de är mer naturligt för kvinnor att ha långt hår så är du verkligen fast i köns roller. Det är sjukt att kviunnor ska tvingas ha långt hår för att passa in i mallen och bli erkända som kvinnor i vårt samhälle.

• memelie

jag trivs mycket bätre i kort hår !!!!!!! 

**JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • mica79

skulle vilja se en bild på din frisyr...

• Tiffe

jaaaaa man kan ju undra va vissa brudar håller på med...öööhh...

• Trollet85

herre gud har man inte rätt och ha vilken frisyr man vill längre? Och bara för att du inte tycker de är snyggt så betyder väl inte de att alla tycker som du !

• memelie

hur menar du nuFundersam ?

Tiffe skrev 2007-11-25 17:43:32 följande:
    jaaaaa man kan ju undra va vissa brudar håller på med...öööhh...
    **JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • snuvig

ojojoj. undrar vad du skulle säga om mig, jag har oftast helrakat även om det just nu räcker nedanför öronen... och vet du vad!? min sambo (manligt kön) har LÅÅÅNGT hår.

• Lola Jämtland
    ante69 skrev 2007-11-25 17:40:15 följande:
    Ni tjejer med kort hår,varför har ni det? Jag tycker det är minst sagt okvinnligt,nästan det fulaste jag vet är när jag ser en kvinna och en man bakifrån och de typ har samma frisyrer! Är det för att det ska va så bekvämt,snabbt och lätt? För ni kan väl inte på fullaste allvar mena att ni känner er snygga i det...
    Jag hade kort hår för att jag tycker att det är snyggt helt enkelt.

Vad nån karl tyckte om det sket jag blankt i.
    //Blir det nånsin våran tur.....
Svar på tråden Tjejer med kort hår!