blödningar i underlivet
Blöder uppifrån :( o det är inte mens.
Färgen är mer åt d rosa hållet inte klarrött.
o är lite öm i livmodern.
KOmmer bara när jag går å kissar.
Blöder uppifrån :( o det är inte mens.
Färgen är mer åt d rosa hållet inte klarrött.
o är lite öm i livmodern.
KOmmer bara när jag går å kissar.
Gravid?
har du testat dig för graviditet?
Man kan få sånna små blödningar och ont i lillmagen om man han dolda infektioner som urinvägsinfektion och klamydia bl.a.
Det blev så efter att jag hade sex igår o har haft så innan för någon vecka sen under samma situation. med då försvann blodet.
men nu har d varit lätt hela dagen vid varje toa besök.
Ska försöka gå inom ungdomsmottagningen imorgon.
SÅ dom får kolla :O
Det är nog en lättblödande livmodertapp, blir lätt så om man är lite känslig och har haft sex eller genomgått en gyn undersökning eller nått... hoppas det löser sig, men jag har själv fått likadant flera ggr, och det har varit just det jag beskrev
Jag fick likadant vid sex och några dagar senare visade det sig att jag var gravid och att livmordertappen blivit känsligare och blivit lätt blödlig!
:S.. ja för ja har allri haft sådant förr :S.. d började no förra helgen... men d kommer inte varje gg ja har sex.
Det kom inte varje gång jag hade sex heller.
Men gå till gyn och be om en undersökning samt provtagning av könssjukdomar och graviditets test. När du ändå får lämna urin så kan du juh be dom kolla urinvägsinfektioner för säkerhetens skull.
Kan juh även vara hormon överskott om du precis bytt preventivmedel och så som gör att livmodern blir mer lättblödande.
har dock aldrig använt preventivmedel annat än kondomer.
Men har haft mkt problem me svampinfektioner sedan jag fick barn för 1,5år sedan.
Men ja ska dit imorgon så fort jag kan å så får dom ta prover på allt man kan tänka sig. LIKA BRA!
Ja då kan det juh vara att du har nån bakterie infektion eller urinvägsinfektion..
men ifall ja ska checka grav. test.
så bör ja vänta efter att ja skulel haft mens ?
men hur ska ja isånna fall orka vänta en hel vecka för d :S..
ont i mina äggstockar som fan idag :((
har du inte testat än??
Anonym (orolig) skrev 2007-11-26 14:49:36 följande:
testat ? grav lr infektions test ?
ja jag fick för mig att du skulle göra ett gravtest.
mjo. men ja är sjuk så ja har inte kunnat ta mig till ungdomsmottagningen.
sen i med att jag inte gått över tid så ve ja inte ifall
ja ska göra grav.test lr vänta ?!..
rosa akti flytning, de kan ju inte vara bra :S
Du vet att du kan bli steril om du går med en obehandlad klamydiainfektion va...?! Jag tycker du ska gå till en läkar/gynmottagning snarast om du är rädd om din hälsa...
jag har haft `mens `nu över en vecka....oftast har jag bara högst 4 dagar...blöder lite varje dag...jobbigt...