• kalmar brud

Vadderade kuvert - Pris?

Jag ska skicka ett par byxor som jag sålt på tradera...

Men vad kostar dom vadderade kuverten???

• Svar på tråden Vadderade kuvert - Pris?
  • kengru

Jag brukar bara paketera ihop kläderna i en eller två påsar, tejpar o skriver dit adressen på en adresslapp.

• Springsteen

jag har skickat alla kläder jag sålt (o fått de som jag köpt) i en plastpåse som är vältejpad.. ta ut all luft om du förstår... mycke bättre än vadderade kuvert fråga den du sålt till om de är ok.. brukar vara de...

• 704regan

Det mest hållbara brukar vara en svart sopsäck. Tejpa med packtejp och sätt på etikett där du skriver namn o adress. Hur mycket portot är hittar du på Posten.se

Jobbar på posten och vet hur det hanteras....

• Nyfiken gul
    kalmar brud skrev 2007-11-25 20:04:17 följande:
    Okej och dom funkar att skicka kläder i???
    jag säljer massor på tradera o har alltid använt vadderade kuvert - brukar förstärka med extra bred tejp om det är mycket i kuvertet.

Större saker kan man som sagt packa i flera plastpåsar o tejpa igen.

det väger ju inte mer än vadderade kuvert..
  • Annamaja

jag hatar att få sakerna i plast påse när jag handlar på tradera. Det är omöjligt att få upp när man måste tejpa så fruktansvärt. har också hänt att färgen på påsen färgat av dig på kläderna för att påsen blivit fuktig. bättre med vadderat kuvert. tänk på att det ska skickas långt också.

• Annamaja

kalmar brud skrev 2007-11-25 20:10:54 följande:

Men var kostar dom vadderade kuverten???
    på öb kostar det dyraste 9 kronor tror jag det är, och den är jätte stor, den ska du utan problem få plats med ett par byxor i. Sen har du clas ohlsson som också har vadderade kuvert, dom är dock bara 10 pack
  • Xarisma

Eller hur.. ihopsnurrat som en boll och man kan ju inte precis klippa heller ''

Nej kör bara kuvert, kan dock ej ge prisuppgift för vi köper hem i hundra pack via sambons företag

Annamaja skrev 2007-11-25 20:14:48 följande:
    jag hatar att få sakerna i plast påse när jag handlar på tradera. Det är omöjligt att få upp när man måste tejpa så fruktansvärt. har också hänt att färgen på påsen färgat av dig på kläderna för att påsen blivit fuktig. bättre med vadderat kuvert. tänk på att det ska skickas långt också.
Svar på tråden Vadderade kuvert - Pris?