Teneriffa i januari! Fler som skall dit?
Vi åker till Playa de las america (och bor på sunwing resort fanabe) den 20 januari!
Fler som skall till Teneriffa? Någon som bott på hotellet och vet någonting om det? Har valt all inclusive. Erfarenheter?
Vi åker till Playa de las america (och bor på sunwing resort fanabe) den 20 januari!
Fler som skall till Teneriffa? Någon som bott på hotellet och vet någonting om det? Har valt all inclusive. Erfarenheter?
Hej!
Jag var på Teneriffa (playa de las americas) 2 gånger år 2000.. Bodde på ett lägenhetshotell som heter Andorra2. Jag var helnöjd och skulle gärna åka dit igen.. Tyvärr har jag ingen erfarenhet av ditt hotell men det verkar vara mycket fina hotell och sunwings hotell brukar vara bra. Har bott på ett av deras hotell i grekland en gång och det var underbart.. Hoppas ni får en trevlig resa=)
Hej! Vad är det för temperaturer där i januari? Inte såå varmt va?
Åhhh Tenerifa! Rekommenderar restaurangen Piccolo som ligger i restaurang- och caféstråket vid stranden lite mer på Los Christianossidan. Mmmm... längtar tillbaka :D
Japp! Vi åker också 20 januari, från Arlanda. Ska bo på Blue Star Atlantida i Los Cristianos...
Vi ska också till Teneriffa, Playa de las Americas, till hotell Mar Ola Park.
Fast vi åker om 1 1/2 vecka, ska bli så skönt!
Sunwing resort fanabe är inget hotel jag skulle välja igen. Ingen charm - bara stort och stökigt!
Vi ska dit redan den 1 jan och bo på samma hotell som ni. Ving har korta filmer på sin sida där man får se hotellet, rummen, stranden mmm. Vi har tittat flera gånger och tycker det verkar jättebra. Thorn - charm är vi inte ute efter på en sådan resa, utan vi vill bara ha det bekvämt med allt inom räckhåll. Stort låter bra för oss.
Attrine: Vad kul! Precis som du skriver, charm är inte det man är ute efter, utan bekvämlighet! Du får jättegärna skriva till mig och berätta vad du tyckte om det (hela teneriffa!). Alltid kul att höra från någon som varit där!
Mamma LillAnn: Vi hinner ju komma hem innan ni åker så en rapport kommer då. Rent, snyggt, bekvämt och barnvänligt är vad jag hoppas på när det gäller hotellet.
Det hade varit jättegulligt av dig! Håller med, rent, snyggt och barnvänligt! Allt man behöver. Hotellet ser ju frächt ut. Flott med incheckning på hotellet på hemvägen!