• Anonym

Hur gör jag honom galen av åtrå?

Har seprerat för en liten tid sen och träffat en ny, jag är helt galen i honom han är oerhört sexig charmig osv. Jag får hejda mig hela tidne för att inte höra va mig stup i kvarten, älskar bara att höra hans röst. Vill att han ska bli lika crazy som jag är. kanske han är iofs men hur gör jag honom galen utav åtrå. Vill han vekrligen verkligen vill ha mig. Träffas väl en gång i vecka så nästa gång vi ses vill han ska slita va mig kläderna direkt vi sätter oss i bilen.. Kom gärna med tips.

• Svar på tråden Hur gör jag honom galen av åtrå?
  • Anonym

skicka sexiga sms...bygg upp något som till slut kommer få honom att vilja slita av dig kläderna

• Nyfiken gul

killar älskar när man är rakt på sak...

det är sällan dom förstår tända ljus, viskningar i örat, ljuv fiolmusik o genomskinliga nattlinnen... (nu pratar jag om sms alltså)

skriv helt enkelt att han gör dig galen av åtrå och att du vill att han längtar efter dig lika mycket...

så skippa romantiken o fila på ren o naken åtrå!

• puttekula

Bra svar som vanligt Nyfiken Gul, du vet hur "vi" funkar

Men TS jag tycker inte du ska hålla dig för mycket utan va dig själv, sedan kanske han är lika crazy som du. Inget fel i det heller...

• Anonym

ja jo men kanske inte vill gå rakt på sak. då är hela nöjet borta vill verkligen han ska längta å fantisera om mig

• LillaFågelBlå

säg till honom/skriv sms där du rakt på sak vill göra med honom, då kommer han ju att fantisera och längta efter det! skicka gärna mms med läckra bilder på dig själv också..

• gulemamman

Gå rakt på sak ts
    berätta precis vad du vill göra med honom...gissar att det tänder honom mer än om du spelar en massa spel
    lycka till

• Anonym

har skickat lite bilder och skrivit men inget svar direkt. men han e väl upptagen antar jag.. sitter hemma å spelar haha

• Anonym

Skriv rakt på sak vad du vill göra med honom och vad du vill att han ska göra med dig. jag gjorde det åt min kille en gång och han hade kvar smset så länge vi var tillsammans och sa att han aldrig blev trött på att läsa det :)

Svar på tråden Hur gör jag honom galen av åtrå?