• Saniis

Adventskalender med presenter till min sambo

Jag funderar på att göra en adventskalender med små pakter till min sambo. Frågan är då bara vad jag ska ha i den.

Några tips? Helst inte för dyra paket, utan små saker typ, som passar en 25 årig kille.

• Svar på tråden Adventskalender med presenter till min sambo
  • betty

Är inte han lite för stor för det då ;)

Kalsonger, rakludder eller någon go duschtvål, godis, nyckelring, dvdfilm ( finns ju billiga, typ 2st för 99kr osv ) tidning, hemmagjord cd med hans favvoriter, mobilsmycke, pocketbok, almenacka för 2008, sockar, stylingprodukter till håret, fotoram ( med en bild på dig såklart ;) ) mössa, vantar, något till köket, typ visp eller nått ;)

Aja, några tips i alla fall ;)

• 2bmamma

Sån gjorde min kompis och jag till våra män för ngr år sedan - MYCKET uppskattat vill jag lova. De fick känna sig extra ompysslade och ihågkomna i en hel månad! Hennes present den 24:e var ett frieri!!! Vi hade inte med så mkt saker men desto mer andra gester som - massage en dag, välja middag, dessert, egen dag framför datorn utan barnen och mig, biobesök, ett avslappnande bad osv. Sen småsaker som passade honom - olivsked (han är galen i oliver), kalsonger, antistresshjärta, favoritgodis, badkulor osv. På Gallerix finns det kärlekscheckhäften för en billig peng. Då kan man växla mellan att ge små presenter och checkar.

Svar på tråden Adventskalender med presenter till min sambo