• TigerMorsan

Hur mycket pengar får man CSN med 3 barn?

Nån som vet?
    Jag var just inne på CSN hemsida och jag fatta ingenting! Finns det nån som pluggar heltid med 3 barn, Hur mycket får ni ut och hur har ni lagt upp det med extra lån osv???

Jag är Klart Förvirrad!!

• Svar på tråden Hur mycket pengar får man CSN med 3 barn?
  • Anonym

när jag hade 2 barn fick jag samma som dom som hade 0 barn eller 10barn va de 7000kr/mån har aldrig hört att man får mer

• Thats me

jag får ut 6840:- / mån av CSN och jag tar inga lån och stuiderar heltid..

jag har 3 barn under 18 år..

Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ditt fall kan jag vara beredd på att göra ett undantag..
  • Xarisma

Studieomfattning100%Antal veckor 1 vecka, kr4 veckor, kr1 barn1204802 barn1967843 barn2369444 barn2761 1045 barn3161 26

• TigerMorsan

Thats me:

Va duktig du e som klarar dig utan lån!! Så det är Enbart bidragsdel eller?? Hur ser det ut?

• Thats me

ja, det e bara bidrags delen..:)

det e lite knapert men det går -s-

Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ditt fall kan jag vara beredd på att göra ett undantag..
  • TigerMorsan

Thats me:
    Jag va inne nu igen och kolla länkarna som de andfra skickat, och jag får bara ihop 3472kr i bidrag?? 944kr för 3 barn + 2528kr i vanligt bidrag? Hur trög är jag??? ur kom du upp i 6400?

• Thats me

jag har inte gymnasieutbildning innan och då fick jag automatiskt det höga bidraget..

Svar på tråden Hur mycket pengar får man CSN med 3 barn?