Vyssan Lull tassar, bra eller dåligt?
Ngn som har dessa på sin spjälsäng och framförallt vad tycker babyn i sängen om dessa? Är lite nyfiken på det så skriv gärna.
Ngn som har dessa på sin spjälsäng och framförallt vad tycker babyn i sängen om dessa? Är lite nyfiken på det så skriv gärna.
Hej!
Vi har sådana på vår sons säng och de fungerar mycket bra när tex. han sover lite oroligt. Man kan då lätt vagga lite så att han lugnar sig.
En annan fördel är att du även kan vagga som man gör med en barnvagn.
/Maria
Den mest otroliga uppfinning vill jag säga!!!!
Ett av de bästa köp vi gjort.
Det var ett bra köp. När man lagt ner dem i sängen brukar de ju ofta vakna till och då vaggar man dem. Likaså om de vaknar till på natten. Ett tips är att man har sängen bredvid sin egen så att man inte behöver gå upp för att vagga.
Helt klart vårt bästa köp! Fungerar kanon! brukar oxå dra sängen intill så att man bara kan ligga och peta med ett finger. Tveka inte, utan köp Vyssan lull!
vad kostar såna???
Ska köpa i morrn
Mina kostade 280 kr på Babyproffsen.
Tack för alla svar. Har varit o köpt tassar idag så inatt ska vi testa dom. Blev ett bra gung på sängen iallafall får bara se vad Emma Li tycker om dom.
Är det någon som vet om de passar till IKEAs Gulliver?
Ja, passar de till alla sängar?
Tack! Funderar på att testa, men min dotter somnar inte när man rullar korgen fram och tillbaka, inte heller när man gör det med vagnen. Man måste rulla vagnen på "riktigt" för att hon ska somna. Tror ni då att det funkar med "tassarna"?
Ja de passar på de flesta sängar..Man förborrar hål under varje ben o sen skruvar man fast tassarna..
Vi har Gulliver och tassarna passar. Tänk på att borra innan ni skruvar, annars spricker träet.