Min familj tycker inte om min kille..
Jag blir så himla ledsen. Jag har varit tillsammans med en underbar kille i snart 3.5 år, och vi vill leva tillsammans. Problemet är att min familj inte tycker om honom och försöker få mig att lämna honom och hitta någon ny..
Min kille är väldigt tystlåten och i min familj är vi väldigt öppna och pratsamma. Igår kväll åt vi middag hos mina föräldrar och direkt när mamma ringer mig idag på jobbet börjar hon tjata om hur tyst han är, att han aldrig säger något eller så.. Och det gör mig så ledsen.. Visst min kille kanske inte säger så där jättemycket i min familj, men jag tror det har att göra med att han känner av hur de känner.. Vi har haft problem med det här sedan vi blev tillsammans och ibland undrar jag hur jag ska orka leva så här.. Måste jag välja antingen min kille eller min familj?
Det har nu gått så långt att de försöker para ihop mig med min systers killes storebror.. De kommer med kommentarer om att han är så himla trevlig, vill jag inte träffa honom mm..
De verkar inte fatta att de gör mig ledsen och att jag mår bra av att vara tillsammans med min kille.. Jag älskar honom och han gör mig glad.. Vad ska jag göra? Måste jag välja mellan dem jag älskar? Någon annan som varit med om detta och kan ge mig tips och råd? Jag börjar bli smått desperat nu..