finns det någon som har en flowbee??!
Först och främst, ursäkta om ämnet kanske inte helt passar in här, men jag bara kan inte vara "öppen" om vem jag är för då gör nog min sambo slut.
Hur som helst, han klipper sig med en Flowbee; www.flowbee.com, som man kunde köpa på tv-shop för 15 år sen typ. Och det blir så FULT klippt! Han VÄGRAR klippa sig hos frisör! Jag kan få hjälpa till och "klippa rent" efteråt, men hade helst velat slippa. Han hade varit supersnygg i en "riktig" frisyr, men antingen är det den här jäkla flowbeen eller så kör han 4 mm överallt och ser ut som en monchichi.
Vill väl inte påstå att det är vårt största problem, men han jobbar på en högt uppsatt position och jag tycker man borde se till att se "ordentlig" ut då, och dessutom har han verkligen förutsättningarna, men känns så oerhört trångsynt när det gäller detta. Plus att jag tycker det är pinsamt...och jag får ju givetvis inte nämna för NÅGON om den här jäkla apparaten, så visst inser han hur nördigt det är oxå.
Någon som ens har sett en sån här apparat? Hur f-n gör man för att få sin sambo att inse att han borde gå till en frisör?