• Anonym

    Nån nybliven gravid med värmevallning här?

    Oj, det är i så fall väldigt nytt, men symptomen känner jag igen..molvärk, svullna bröst, TRÖTT, äcklig smak i munnen hela tiden och tappat matlusten men ändå så hungrig!

    Kan inte testa än det är för tidigt.

    Ett nytt symptom som jag inte hade sist är värmevallningar?

    Nån mer som får svettattacker här, som snabbt går över?

    Man känner sig ju en aning ofräsch.

    Vill va "hemlig" tills jag vet säkert!

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Nån nybliven gravid med värmevallning här?
  • Mama A

    Hej.
    Jag är testade positivt i måndags o det enda jag känner som är annorlunda är bl a svettningar/ frossa o "mensvärk". Förra gången jag väntade barn så hade jag svettningar mer åt slutet till. Håller med dig om att man känner sig ofräsch trots att man precis duschat.
    Låter ju verkligen som om du är gravid. Lycka till.
    Mama A

  • Anonym

    MansonDust

    Det måste ha blivit fel. Jag slant säkert på en tangent.

    Hoppas nån snäll moderat flyttar mig fort!

    Förlåt...

  • Anonym

    Mama A

    Kommer det som värmevallningar också? Eller svettas du konstant?

    Man blir ju rädd för tidigt klimakterie eller nåt, men då skulle ju inte brösten vara uppblåsta. *s*

  • Mama A

    Hej.
    Svettningarna kommer o går under dagen oavsett värmen i rummet. Svettas oxå mycket på nätterna, så nu har jag ingen värme på alls i sovrummet. Nu kan jag bättre förstå de som är i klimakteriet, inte undra på att dom blir klimakteriekärringar ibland, ha-ha....
    Mama A

  • Anonym

    Mama A

    Ha ha ha.. ja fy! Jag vaknade imorse och fick en svettattack som höll i sig i ett par minuter och nu här i soffan kom det en till. Magen är stor och gasig, jag rapar som bara den.. Usch så jag mår just nu.

  • Canarini85

    Känner igen alla dina symtom. Till natten svettas jag så att jag får byta lakan typ 3grr i veckan.

    Under dagen också men då är det bara inombords.

    Hört att det är vanligt 2a till 3e trimester men jag känner redan så nu på 5v.

  • Anonym (V)

    Jag hade också värmevallningar, får det fortfarande ibland.

Svar på tråden Nån nybliven gravid med värmevallning här?