• time

babysitter Nalle Puh från jysk??!

någon som kan säga något om den?! tycker själv att den är hur söt och gullig som helst men sen blir jag tveksam för att den finns på Jysk.. det som är bra att den inte kostar en förmögenhet.

Någon som har en sådan?!
    För/nackdelar?

tack p f h
    ♥ bebis i magen BF 2oo712o7 ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-26 20:45:29:
    den såg bra ut när jag kollade lite på den i butiken.
  • Svar på tråden babysitter Nalle Puh från jysk??!
  • Sofia t

varför blir du tveksam för den finns på jysk?

Jag ska köpa en sån och har bara hört bra saker om den =)

• Maria 1978

Jag är oxå nyfiken på den, så ni som har den får gärna komma med era erfarenheter.

• time
    Sofia t skrev 2007-11-26 20:45:09 följande:
    varför blir du tveksam för den finns på jysk?Jag ska köpa en sån och har bara hört bra saker om den =)
    för att det är lite si och så med sakerna från jysk.. vissa är dåliga som bara den medans andra är skitbra :) har kollat på den länge men som sagt tvekat... ville nu se vad andra tycker om den... om det är värt att köpa den :D
  • Mistyday

undrar om det inte är en sådan jag har fått i present, den är helt ok för min son.. han sitter hyfsta bra brukar stabilisera honom lite men han trivs i den och gillar djuren.

nackdel för mig är att den inte har stöd sidor så de tippar över på sidan lite.. men det fixar jag till med en filt

positivt är att min son gillar den

mvh lotta

• Sofia t

Men den är ju från disney så den lär va okej =)

time skrev 2007-11-26 20:47:46 följande:
    för att det är lite si och så med sakerna från jysk.. vissa är dåliga som bara den medans andra är skitbra :) har kollat på den länge men som sagt tvekat... ville nu se vad andra tycker om den... om det är värt att köpa den :D
  • time
    Sofia t skrev 2007-11-26 20:48:34 följande:
    Men den är ju från disney så den lär va okej =)
    ja sen såg jag att den var EN-godkänd oxå så det låter ju lovande.
  • time
    Mistyday skrev 2007-11-26 20:48:00 följande:
    undrar om det inte är en sådan jag har fått i present, den är helt ok för min son.. han sitter hyfsta bra brukar stabilisera honom lite men han trivs i den och gillar djuren.nackdel för mig är att den inte har stöd sidor så de tippar över på sidan lite.. men det fixar jag till med en filtpositivt är att min son gillar denmvh lotta
    men det låter ju jättebra :)
  • time

fler????

• Batseba

Vad kostar den på jysk??

• paddanpuff

Hihihi, låter som att någon har fått reklam hem idag=) Den kostar 400.

Batseba skrev 2007-11-26 22:16:24 följande:
    Vad kostar den på jysk??
Svar på tråden babysitter Nalle Puh från jysk??!