• Litheo

Facebook, hur få dit texten under profilbilden?

Under profilbilden står det ju rader med tex

*add as a friend
    *instant message
    *write on my funwall
    *poke her

osv.

Men hur får jag tillbaks där det står: view Photos of Lina (5) tex... alltså att man har 5 kort inlagda

Jag har råkat ta bort den på ngt konstigt vänster.. klickar man på min profilbild så ser man korten men hur får jag dit texten under så man fattar att det ligger fler kort under än bara profilbilden. Har gått igenom alla inställningar o kollat men hittar inget om detta..
    Blir inte klok på FB

Någon som vet?

• Svar på tråden Facebook, hur få dit texten under profilbilden?
  • Jesster

Till vänster på sidan finns Applications och Edit. Tryck på Edit.

Photos - Edit Settings

..:: Kärlek ::..
  • Litheo

tack men det funkar inte. Texten står inte där under iallafall. Alltså jag menar när man är på sin sida så under pres. bilden står det bla:

*add as a friend
    *instant message
    *write on my funwall
    *poke her*

Men jag vill få dit så det står:

view Photos of Lina (5) tex... alltså att man har 5 kort inlagda
    så folk kan klicka på den raden och ser mina andra kort..

Förstår du?

• Jesster

Jo, jag föstod alldeles utmärkt vad du menade
    Hos mig ändrar man det i.a.f. där jag tydligt förklarade.

Profile Links:Add a link below the profile picture to any profile.
    Den ska vara i-bockad.

• Litheo

Ok men när jag klickar så jag har min profilstartsida upp... sedan längst till vänster står det under sökrutan där kan man kan söka på namn

applications och till höger edit..
     är jag rätt så långt?

• Litheo

hrm.. jag gör ju rätt.. alla bockar där i i men det funkar inte iallafall

• Litheo

Måste vara ngt fel.. när jag provar de andra sakerna och kryssa i o ta bort funkar det men inte just med photos.. måste ha ngn konstig inställning ngn annan stans... krångligt,,,,

• Litheo

Jag får upp View photos of me men när jag klickar på dne får jag bara upp kort som andra lagt in.. klickar jag på min profilbild så ser jag andra kort som jag lagt in...

Hur lägger ni andra in bilder under profilbilden? Jag får klicka på change prifilpicture och sedan ladda upp en ny och göra om den till profilbild.

• Jesster
    Litheo skrev 2007-11-27 11:54:03 följande:
    Jag får upp View photos of me men när jag klickar på dne får jag bara upp kort som andra lagt in.. klickar jag på min profilbild så ser jag andra kort som jag lagt in... Hur lägger ni andra in bilder under profilbilden? Jag får klicka på change prifilpicture och sedan ladda upp en ny och göra om den till profilbild.
    Då måsta man tag:a sig själv i bilder som man själv har lagt in i sitt fotoalbum
  • Litheo

råkade trycka på remove box när jag högerklickade på viwew photos of me.. hur 17 får jag tillbaks den där för nu är den bortta när jag går in under edit... ohh vad krångligt det här var

• Jesster

Ojdå
    Då trycker du på Applications - Browse more applications
    Överst söker du på Photos
    3:e alternativet bör vara den du råkade ta bort.

Svar på tråden Facebook, hur få dit texten under profilbilden?