Känner mig bajsnödig HELA tiden..
Är i vecka 39+0 idag och dom senaste dagarna har jag sprungit på toa minst 3-4 ggr/dag.. men det händer knappt ngt.. nån som känner som jag?
Är i vecka 39+0 idag och dom senaste dagarna har jag sprungit på toa minst 3-4 ggr/dag.. men det händer knappt ngt.. nån som känner som jag?
jag e i v.7 o jag springer på toa o bajsar hela tiden o löst dessutom...usch
Haha snart förlossning???? Så kände jag hela dagen innan förlossningen satte igång!
Fick t om ett natur-laxermedel av min mamma så jag skulle få bajsa.....men inge bajs kom det....konstigt? Det var ju en bebbe som vill ut!!!
när min förlossning började så var jag på toaletten flera flera gånger under natten ,men det började med att slemmisen gick och att jag började få värkar.
När värkarna kom så kännde jag mig kissnödig och bajsnödig och sprang till toa säkert 15ggr mellan 01:20(när värkarna startade) till 08:00(när vi åkte in).
kan vara kroppen som förbereder sig...min dotter är född i 39+0
För mig kom det ingenting...var så otroligt bajsnödig!!!! När vi kom till förlossningen var jag helt öppen utan att ha haft nå ont alls....har inte fått nå svar på varför jag kände mig bajsnödig men kanske öppnade jag mig då??
Då låter det som det är bebbe på g tycker jag.....spännande!
Det var första barnet för mig också, så jag förstå vad du menar...man har ju ingen aning om vad som komma skall!! Håll oss uppdaterade.....är ju nyfiken nu
Jag fick verkligen tömma tarmarna när mina värkar började komma (dom var ganska milda till en början). Jag fes också hur mycket som helst och det stank verkligen. Det var väl magen som skulle förbereda sig. Hoppas att du får bebis snart! Lycka till
"SHIT!" Exakt så har jag haft det sedan igår. Men jag är bara i v 35. men min dotter förddes i v. 34.... hmm... vad tror ni?
här är en till.. usch pruttar som bara den och har haft en massa sammandragningar och molvärk i magen idag..