Hur gammal för käpphäst?
Jag är sugen på att köpa Pippis häst, käpphäst till dottern i julklapp, men vet inte om hon är för liten, blir två i januari.
Vad tror ni?
Hon har en gunghäst som hon älskar
Jag är sugen på att köpa Pippis häst, käpphäst till dottern i julklapp, men vet inte om hon är för liten, blir två i januari.
Vad tror ni?
Hon har en gunghäst som hon älskar
ja du min dotter blir 2 i feb jhon har en käpp häst nu och leker med den för fullt tycker den är jätte rolig att rida på=)
Åh så kul, tänkte att hon kanske var för liten
Men finns det olika längder?
Det tror inte jag.
Min son fick en igår, han är 2,5 år, men han är inte så intresserad än, men sen tror jag nog att kanske en tjej skulle kunna vara intresserad... jag bara jämför med MIN egen son
C
ja köpte min på ica maxi och den tyckte jag såg kortare ut än en vanlig.. min dotter kan använda den utan problem denna käpp häst låter också om man trycker den på örat
Min dotter fick en i söndags när hon fyllde 2 år. Den var jätterolig.
Ha vilket bra julklappstips, tror min 2,5 åring gillat det,idag försökte han nämligen sno med sig ett uppstoppat rådjur i en affär, kanske enklare att köpa en käpphäst =)
Har också köpt den på maxi till dottern, och den verkade vara lite kortare än en vanlig. Dottern på 2,4 tycker den är superkul!
Tycker hon inte om den nu lär hon ju tycka om den senare så den blir nog bra.
Ja, då får det nog bli en sådan
Den på Ica Maxi -hur ser den ut?
Min dotter fick IKEAs när hon fyllde två, den var lagom lång, även nu när hon är tre.
Var i leksaksaffär igår med dottern och då tog jag fram en som hon fick prova - visste inte först vad hon skulle göra med den, så jag fick visa (stackars övriga kunder i butiken) sedan var den intressant i 2 sek, till nästa sak lockade
Så nu vet jag inte hur jag ska göra!!