• Anonym (zzzzugen)

Dildos?

Vill så gärna köpa en dildo, men jag har ingen aaaning om vad man ska köpa för sort. Det finns ju hur många olika som helst i alla möjliga prisklasser.

Spelar priset roll? Får man vad man betalar för så att säga? Vilken modell är skön? Har aldrig testat en dildo så jag vet absolut inte.

Behöver tips NU!

• Svar på tråden Dildos?
  • Anonym (kille)

hmm nu är jag en kille men .. jag köpte en dildo en Rabit till mitt ex hon älskade den.. den va super bra !! kostar vell runt 400-500kr tror ja

• Anonym

Alla tycker ju helt olika, men ofta e det lite så att du får funktionerna på den efter vad du betalar för.

lustjakt.se har bra grejer till hyfsade priser tycker jag iaf.. men en från 300 till 500kt brukar vara bra..

• Anonym (zzzzugen)

Beställt en nu på lustjakt.se Den heter "Crystalessence", tror att det är en bra "nybörjarstav" Vill inte lägga ut FÖR dyra pengar på min första.... Vad tror ni om den?

• Anonym (Snodden)

Det ser ut som en bra stav tycker jag. Sedan är det olika vad man gillar och inte - å det kan man inte alltid veta förän man har provat...
    Min första stav köpte jag också från lustjakt.se och den heter "WW Replica" - den var bra och billig.
    Efter det så har jag köpt flera produkter bla några vattentäta. (såg att din var det och det är bra tycker jag)

Anonym (zzzzugen) skrev 2007-11-27 13:18:56 följande:

Beställt en nu på lustjakt.se Den heter "Crystalessence", tror att det är en bra "nybörjarstav" Vill inte lägga ut FÖR dyra pengar på min första.... Vad tror ni om den?
  • Häxan Jia

Jisses de finns ju miljoner olika.. Själv avskyr jag saker som låter. Så jag föredrar en utan varken rotation eller vibrator så att säga.... Gärna en som ser ut som en kuk och inte som en delfin eller sork...

Jag tror att en enkel modell är bra att starta med så kan man avancera sig själv senare om man gillar det. Varför lägga en massa pengar på en rabbit som kanske visar sig vara för mkt?? Bara min tanke..

http://www.martinshop.se/clear_stone_lucid_dong/cid/104_2269_2265/pid/8845

typ en sån, med eller utan sug mojäng är ju valfritt...

En gång slyna, ALLTID slyna
  • Anonym

www.kondomeriet.se har du en bra och billig dildo. Du kommer gilla den skarpt. Det är en rosa som heter rabbit eller nått sånt. Kostar runt 400-500 kr. Jag älskar min.

• Lis Alm

Min personliga favorit hittar du på lustjakt.se och den heter:
    "Cyberdildo" artnr 3992. Den har inga vibrationer och är inte jättebillig - men den är värd varenda krona enligt lilla mig.

• Anonym

Jag kollar på fråga olle som går nu på 5:an.
    de tog just upp lite om leksaker och sa att rabbiten funkar bra!
    :)
    jag själva har aldrig provat den. har haft en "vanlig" stav med vibrator och sen en dildo som är groc och vibrerar. båda är väldigt sköna, fast jag föredrar den lite mindre framför den alltför grova. så kör inte på värsta bauta dildon först!;)

Svar på tråden Dildos?