• Anonym (hum??)

gul/gröna flytningar????

vad kan det bero på????

• Svar på tråden gul/gröna flytningar????
  • Anonym

Ph-förändring eller annan kost..Brukar inte va faligt men om de uppstår en längre tid ska du nog ringa BM!

• Anonym

Kan man få när man har klamydia....då har man gått med det ett tag..

• Anonym

Skriv ut

Tipsa en vän
    Klamydia / Symtom och diagnos
    Reviderad: 2007-11-01

Sveda när man kissar vanligt besvär
    Det är vanligt att man inte märker något alls av infektionen, men får man besvär tar det en till två veckor från smitta till symtom. Symtom hos kvinnor kan vara

sveda när man kissar
    mellanblödningar, det vill säga oväntade och ibland små blödningar från livmodern
    flytningar från underlivet
    feber
    ont nedtill i magen
    ont vid samlag
    svullnad och värk i leder.

• Anonym (haft så...)

Gå och kolla omedelbums så att du inte har fått klamydia...

Jag fick det för en massa år sedan och det enda jag märkte det på var att jag hade gul/grönaktiga flytningar som inte luktade "som vanligt".

DEt finns ju olika symptom man kan ha, men det är allt bättre att kolla en gång för mycket med tanke på de följd-problem man kan få.

Lycka till!

• Anonym (hum??)

Nä klamydia har jag inte då jag har fast förhållande å gjorde ett klamydia prov i samband med efterkontroll för 2 mån sedan (å då var bebben 7mån redan så inget efter förlossningen...)

• Anonym (hum??)

åå jag vet till 100% att sambon inte är otrogen,
    därimot har vi kondylom som vi ska behandla nu då vi fått hem preparaten i dag..

men tycker inte att det skulle ge såna flytningar..

ändat kost det har jag gjort, då jag "bantar"

• Anonym

Jeg har gula flytnimger, har haft så under två år...Dom finner inte nogon fel, annet en Bv jag inte bliver av med...:(Men kolla for sikerhets skuld, da det kan være båda Bv og svamp som ger det(och klamydia)

Svar på tråden gul/gröna flytningar????