• Benet

Stämmer myten? Sex vid/innan ägglossning, vilket kön?

Gör en till omröstning i ämnet med fler alternativ (tack spiritsinlove för idén )

Tycker detta är intressant då jag har hört så många få pojkar när dom testar med stickor och således har sex vid ägglossning.

Kom igen! Stämmer myten?

Hos mig stämmer det, fick en pojke Glad

Förra omröstningen Sex exakt vid ägglossning = pojke?

Mamma till världens bästa ♥ Wilmer ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-27 19:45:26:
    Glömde visst alternativet: annat!
    Ni som har fler barn får väl rösta som det blev för det första och sen gärna skriva i tråden om de andra
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stämmer myten? Sex vid/innan ägglossning, vilket kön?
  • spiritsinlove

wiiiiiii

- alla stavfel är medvetna -
  • Benet
    Flört
    Hoppas på måååånga svar och röster!
    Mamma till världens bästa ♥ Wilmer ♥
  • chillie

Har testat med stickor 3 av 5 gånger. Har 4 flickor. Vet inte vilket kön den i magen har än.

• Me o Mike

Näää den stämmer inte!

• Lorelei

Kan bara svara för första barnet eftersom nr två ligger kvar i magen. Men lillkillen blev iaf till med sex konstant runt äl

• Göteborgsbruden

Min mamma ville ha 1 son o 2 flickor så hon hade sex på något speciellt vis innan äl o vid. Tempade på den tiden, o hon fick först min storebror sen min syster o sen mej så det kan ju funka. Minns inte riktigt hur det var men jag kan ju alltid fråga igen

Försöker bli gravid (2:a försöket)
  • amasonas

Ja det stämde de första två barnen (enligt myten då..) hade massa sex vid ÄL & har 2 pojkar , nu är jag oplanerat gravid med vår trea.....hade sex 1 vecka INNAN ÄL & slarvade & i magen ligger en pojke så där sprack teorin för mig iallfall...

Jamie030405 Anton060524 BF April-08
  • spiritsinlove
    Moniqe1979 skrev 2007-11-27 14:39:45 följande:
    attans skulle ju vilja rösta på 2 alternativ *hihi*
    Aa..just det ja..det finns ju folk som har fler än ett barn...haha..
    Benet - 
    Du får göra en ny omröstning  
    - alla stavfel är medvetna -
  • Thinner

När vi "tillverkade" vår son så hade jag ingen stenkoll på min ÄL (mätte inte temp eller testade stickor osv) men vi hade sex två dagar innan ÄL, sen på ÄL dagen (är 100% säker på just den dagen eftersom jag känner av min ÄL väldigt tydligt) och även 2 dagar efter ÄL och vi fick en POJK Han blev nog till på de spermierna som stack iväg på Lördagen För på Måndagen hade jag ÄL.

Man Lär Sig Leva Med Sig Själv...
Svar på tråden Stämmer myten? Sex vid/innan ägglossning, vilket kön?