• Anonym

knipkulor efter förlossning

undrar lite över när man kan böra använda kulorna efter man fått barn, gått tre veckor nu o blöder knappt mer lite oranget på trosskyddet bara.. e de för tidigt då

• Svar på tråden knipkulor efter förlossning
  • Anonym

avslaget bör ha avtagit för att minska infektions risken. Men man kan ju knipa utan kulorna tills den är borta

• Mama2005

Min BM sa att man ska vänta tills avslaget är borta. Det gjorde jag. Men när jag började med smartballs så gled de bara ut - så svag var jag! Nu gäller vanliga knipövningar och sex (som enligt min BM är den bästa träningen) ett par veckor, sedan ska jag testa med smartballs igen!

• Anonym (4barn)

Är sex en bra "knipövning"? Det var det bästa jag hört på länge!
    Då borde mina knipmuskler återhämta sej bra!!!

• Anonym

Vet nån var man kan köpa sånna kulor? Läste i nån tråd att de gick att köpa på Apoteket, men att de hade snören som skulle skava?? Har aldrig använt sånt, vad rekommenderas och var hittar man det????

• Anonym (har dom nu)
    Anonym skrev 2007-12-22 16:45:53 följande:
    Vet nån var man kan köpa sånna kulor? Läste i nån tråd att de gick att köpa på Apoteket, men att de hade snören som skulle skava?? Har aldrig använt sånt, vad rekommenderas och var hittar man det????
    Jag har köp mina på ett sex pary och de e en j-a bra investering!!! vet att de finns på internet sider där de går att köpa sexleksaker...
    Jag  använder mina på hundpromenaden och under städningen när man springer omkring mycket för då hjälper dom som bäst !!! Min sambo märker om jag slarvar...
  • Anonym

Anonym (har dom nu) skrev 2007-12-22 17:11:56 följande:

Jag har köp mina på ett sex pary och de e en j-a bra investering!!! vet att de finns på internet sider där de går att köpa sexleksaker...Jag  använder mina på hundpromenaden och under städningen när man springer omkring mycket för då hjälper dom som bäst !!! Min sambo märker om jag slarvar...
    Kollade på nätet, om man köper sånna, är det nåt speciellt man ska tänka på för att de ska funka just för att träna efter förlossningen? Typ material, storlek eller nåt sånt??
  • Anonym (älskarmina)
    Anonym skrev 2007-12-22 17:18:02 följande:
    Anonym (har dom nu) skrev 2007-12-22 17:11:56 följande: Kollade på nätet, om man köper sånna, är det nåt speciellt man ska tänka på för att de ska funka just för att träna efter förlossningen? Typ material, storlek eller nåt sånt??
    Jag har dom vanliga lite större med snöre i mellan ! funkar Super
  • Anonym

Anonym (älskarmina) skrev 2007-12-22 17:19:46 följande:

Jag har dom vanliga lite större med snöre i mellan ! funkar Super
    Hmmm, nu har jag ju aldrig testat, "vanliga lite större" säger mig ingenting. De jag såg var 12 cm i omkrets.
  • Anonym (älskarmina)
    Anonym skrev 2007-12-22 17:33:12 följande:
    Anonym (älskarmina) skrev 2007-12-22 17:19:46 följande: Hmmm, nu har jag ju aldrig testat, "vanliga lite större" säger mig ingenting. De jag såg var 12 cm i omkrets.
    de jag menade var att jag har dom med snöre och inte dom små som bla ligger i en snäck ask! ja kan vara lite otydlig i bland men fråga då gärna igen...
Svar på tråden knipkulor efter förlossning