• Anonym

är kåt, men vill inte ha sex

Kan gå omkrig hela dagarna och va kåt, men min kille gör mig bara vatänd. Och kanske känner mer och mer såhär för att han blir sur och ledsen om han inte får igenom sex... och han kan säga saker som "men nu va det så länge sedan juuu"...
    Vad ska jag göra?
    Nån som känner samma eller känt?

• Svar på tråden är kåt, men vill inte ha sex
  • Anonym

men varför är du kvar med honom? Du är kåt och vill ha sex men inte med snubben om jag förstår dig rätt? dumpa honom och hitta någon som får dig att känna att HAN vil du ha i sängen.

• Anonym

Är inte så lätt, vi har en son på 9 månader ihop också... känns som att man kanske bör kämpa mer då. Men känt såhär jätte länge.
    Usch, vet inte vad jag ska göra...

Anonym skrev 2007-11-27 17:24:46 följande:
    men varför är du kvar med honom? Du är kåt och vill ha sex men inte med snubben om jag förstår dig rätt? dumpa honom och hitta någon som får dig att känna att HAN vil du ha i sängen.
  • Anonym

jag känner lika ibland men det är antagligen bara en svacka.. jag började känna så när jag blev gravid.. (har inte fått vårat barn ännu) och det är nog inte så ovanligt att då man fått barn..

jag kan gå runt och vara kåt med men jag vill inte ha sex varken med sambon eller någon annan karl...

• Anonym

okej, men jag vill ha sex med nån annan Ä(skulle dock aldrig va otrogen)

Anonym skrev 2007-11-27 17:42:56 följande:
    jag känner lika ibland men det är antagligen bara en svacka.. jag började känna så när jag blev gravid.. (har inte fått vårat barn ännu) och det är nog inte så ovanligt att då man fått barn.. jag kan gå runt och vara kåt med men jag vill inte ha sex varken med sambon eller någon annan karl...
  • Anonym (Samma här)

Jag har varit med om samma. Var ständigt kåt men min pojkvän gjorde mig bara avtänd. Detta mådde jag grymt dåligt över.
    Efter ett tags funderande insåg jag att mina kärlekskänslor gått över till vänskap och att det var därför jag inte såg honom speciellt tändande. (Nu säger jag inte att man inte kan tända på sina vänner, men i detta fallet var det så).
    Ta en funderare över varför han inte tänder dig. Kanske har ni riktigt slentriansex och behöver piffa till det lite?

Lycka till.

• Tiikeri

Är det något speciellt med han som är avtändande? Eller beror det på att du känner press. Att du vet att det inte varit så mycket sex den senaste tiden, att sex börjar se som något måste bara för att hålla husfriden uppe? Sånt kan vara avtändande.

• Anonym

Vi har försökt piffa till det lite och så, men funkar inte för mig då heller...
    Anonym (Samma här) skrev 2007-11-27 18:08:46 följande:

Jag har varit med om samma. Var ständigt kåt men min pojkvän gjorde mig bara avtänd. Detta mådde jag grymt dåligt över.Efter ett tags funderande insåg jag att mina kärlekskänslor gått över till vänskap och att det var därför jag inte såg honom speciellt tändande. (Nu säger jag inte att man inte kan tända på sina vänner, men i detta fallet var det så).Ta en funderare över varför han inte tänder dig. Kanske har ni riktigt slentriansex och behöver piffa till det lite?Lycka till.
  • Anonym

Mycket det att jag känner press, det blir sååå avtändande.
    Men vet inte, tror aldrig jag varit riktigt, riktigt kåt på min kille nångång, men kärlek har jag känt, men känner mer och mer hur vikritgt sex är i alla förhållanden, eller i dom flästa i allafall..

Tiikeri skrev 2007-11-27 18:18:16 följande:
    Är det något speciellt med han som är avtändande? Eller beror det på att du känner press. Att du vet att det inte varit så mycket sex den senaste tiden, att sex börjar se som något måste bara för att hålla husfriden uppe? Sånt kan vara avtändande.
  • Anonym (lonewolf)

vet inte heller varför jag känner så här? min sambo är bara så "tråkig" och tyvärr har vi helt skilda sex-preferenser?? som gör att det blir värre ju längre tiden går, jag bryr mig inte om att hon fått lite mage efter alla graviditeter, (min kollega har större mage) och är fasen så mer attraktiv..:( och att hela tiden gå omkring och vara kåt blir snart helt olidligt.....(du är iallafall inte ensam...) skall det vara så här hela livet 7.e året....en annan jobbarkompis har två nya brudar i veckan....:(

Svar på tråden är kåt, men vill inte ha sex