• Anonym (Undrar)

Varifrån handlar du sexleksaker?

Skriv gärna nätadressen till sidan du handlar ifrån!

• Svar på tråden Varifrån handlar du sexleksaker?
  • Anonym (Undrar)

Ingen som handlar sexleksaker?

• Anonym (jeje)

Det finns massor med sidor på nätet men bäst tycker jag är himmelriket.se
    Sen finns det ju intima.se men dom har jag aldrig prövat!

Lycka till! :)

• Anonym (Undrar)
    Anonym (jeje) skrev 2007-11-27 20:59:24 följande:
    Det finns massor med sidor på nätet men bäst tycker jag är himmelriket.seSen finns det ju intima.se men dom har jag aldrig prövat!Lycka till! :)
    Tack!
  • Anonym (Undrar)

Fler? Räcka ut tungan

• Anonym (Novas)

Har handlat ifrån flera olika företag men de sista åren har jag bara handlat från lustjakt.se
    De har bättre service än från de andra företagen jag handlat från. (bl a : 1 års garanti, vänlig kundservice och proffsigt bemötande, snabba leveranser och anonyma försändelser)

• Häxan Jia

Sista handlade jag från www.martinshop.se och innan dess ifrån lustjakt.se

Sedan har man väl shoppat i en och annan affär också...

OCh nu låter de som om mitt hem är byggt av leksaker.. cool... fast så är de inte... men jag gillar oljor och lite annat smått och gott

En gång slyna, ALLTID slyna
  • homemade

Lokala butiken fungerar bäst

• Nussikan

Martin Shop på 2:a Långgatan i Göteborg, jätte bra affär! :)

• Häxan Jia
    Nussikan skrev 2007-11-28 14:10:52 följande:
    Martin Shop på 2:a Långgatan i Göteborg, jätte bra affär! :)
    Bra sajt på nätet har dom också
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Nussikan

Ja det har dom också, men jag tycker det är mycket roligare att besöka butiken än att besöka hemsidan :)

• Anonym (?)

Anonym (Novas) skrev 2007-11-27 21:36:37 följande:

Har handlat ifrån flera olika företag men de sista åren har jag bara handlat från lustjakt.seDe har bättre service än från de andra företagen jag handlat från. (bl a : 1 års garanti, vänlig kundservice och proffsigt bemötande, snabba leveranser och anonyma försändelser)
    Vad menar du med anonyma försändelser?
    Har hört att posten lär sig känna igen vilka avsändarna är, att dom fattar att det är från 'sexföretag'.
    Nu hämtar man ju paketen på affären, så det blir väl samma sak där. Fast värre, att personalen på 'min' affär vet att jag beställt nån form av sexleksak.
  • Anonym (Novas)

Hos lustjakt så ändrar de namnet på avsändaren med jämna mellanrum - för kundens skull. När jag har beställt så har det varit 4 olika avsändarnamn.

Anonym (?) skrev 2007-12-07 01:12:54 följande:

Anonym (Novas) skrev 2007-11-27 21:36:37 följande:
    Vad menar du med anonyma försändelser?Har hört att posten lär sig känna igen vilka avsändarna är, att dom fattar att det är från 'sexföretag'.Nu hämtar man ju paketen på affären, så det blir väl samma sak där. Fast värre, att personalen på 'min' affär vet att jag beställt nån form av sexleksak.
Svar på tråden Varifrån handlar du sexleksaker?