• Anonym (missbildad)

Ser man klittan när du står upp?

Det här är kanske världens konstigaste fråga. men jag lider verkligen.

Jag har sjukt små yttre blygdläppar så mina inre syns och därmed också huden över klitoris. Det är alltså inget "korvbröd" jag har mellan benen utan mer korv med bröd. Området är ca 0,5 cm brett och tränger fram mellan läpparna upptill. SKITFULT!

Någon som ser ut så, eller sett nån som ser ut så? KAn man operera de yttre så de blir större? Eller vad ska jag göra. orkar inte med det här längre. Jag är ändå gift och knappast någon barnunge men ider fruktansvärt över att man ser mitt heligaste på nåt vis.. MAn ska ju se ut som en mussla.

• Svar på tråden Ser man klittan när du står upp?
  • Anonym (långa)

Jag ser inte ut som en mussla, jag har sjukt långa inre blygdläppar som hänger. Hur kul är det på en skala om jag får fråga!!!?? Det är fult och de är ivägen oxå kan jag medge, Byxor, cykling, man måste sära på dem med fingrarna för att "komma åt"
     liksom... Inge kul eller snyggt!

• Anonym

alla ser olika ut mellen benen.Var glad att du inte har häng blygdläppar som fladdrar när du springer.Eller så långa inre bygdläppar så dom ligger ner på låren.

• Ch Belair

Alla ser olika ut! och alla är lika normala och unika.

• Anonym (missbildad)

Anonym (långa) skrev 2007-11-27 20:43:07 följande:

Jag ser inte ut som en mussla, jag har sjukt långa inre blygdläppar som hänger. Hur kul är det på en skala om jag får fråga!!!?? Det är fult och de är ivägen oxå kan jag medge, Byxor, cykling, man måste sära på dem med fingrarna för att "komma åt" liksom... Inge kul eller snyggt!
    Funderat på att operera? Jag har opererat läpparna för några år sedan och blev nöjd med storleken, men klittan och det syns fortfarande!!
  • Anonym

ja alla ser vi ju olika ut.

• Lolilla

Ungefär hälften av alla kvinnor har "inre" blygdläppar som ändå hänger utanför de yttre. Fattar inte varför alla plötsligt tror detta är något onormalt?
    När folk skriver saker som "sjukt långa" o.s.v undrar jag, hur långa är de egentligen? En halvmeter?

• Anonym

Äsch, mina inre blygdläppar är också väldigt långa, men det spelar väl ingen roll. Visst får väl skavsår när jag spinnar, men i övrigt är det inget som stör mig. Ser också ut som korv med bröd

• Anonym (långa)
    Anonym (missbildad) skrev 2007-11-27 20:45:12 följande:
    Anonym (långa) skrev 2007-11-27 20:43:07 följande:Funderat på att operera? Jag har opererat läpparna för några år sedan och blev nöjd med storleken, men klittan och det syns fortfarande!!
    Ja jag har funderat på det några gånger men lite nojig över hur ont det gör efteråt.....
    Måste man betala det själv eller hur går man?
  • Anonym (långa)

Tillräkligt långa för att vara ivägen.
    Gör ont när jag cyklar, måste rätta till dem när jag tar på trosor, skaver ofta när jag har taightare byxor osv.
    Är det tillräkligt med info..?

Lolilla skrev 2007-11-27 20:47:13 följande:
    Ungefär hälften av alla kvinnor har "inre" blygdläppar som ändå hänger utanför de yttre. Fattar inte varför alla plötsligt tror detta är något onormalt? När folk skriver saker som "sjukt långa" o.s.v undrar jag, hur långa är de egentligen? En halvmeter?
Svar på tråden Ser man klittan när du står upp?