• Nou camp

brooke i glamour!

Usch vad jag tycker denna kvinna är irriterande, hon kan ju knappt säga en hel mening utan att lipa, vad är det för fel på henne? Och HUR många karlar har den kvinnan haft??Inget fel på det men när man snor sin dotters karl, inte EN utan TVÅ ggr, ja då är det ngt fel....stackars kvinnan som spelar Brooke, hon måste ju undra om manusförfattarna hatar henne.

Det märks att jag har lite att göra på dagarna, va?

• Svar på tråden brooke i glamour!
  • Engla75

Hon har väl barn med både Ridge och hans pappa Eric också? Jag tittade på serien för många år sedan, bläddrade förbi häromdagen och det kändes som de tuggade samma sak fortfarande! Brooke och Ridge älskar varandra, men Ridges mamma hatar Brooke...

• Nou camp

Ja precis, man kan missa 10 avsnitt men ändå inte missa så speciellt mycket

• linjes

Men ändå kan man inte sluta titta=)

• Nou camp
    linjes skrev 2007-11-28 09:32:33 följande:
    Men ändå kan man inte sluta titta=)
    Nä jag vet! Hahaha, det är så sjukt å dåligt att d är bra
  • Milliemolly

när går det och på vilken kanal?

kollade varje avsnitt för några år sedan, var helt fast! Nu är man ju mammaledig och kan kolla igen hi..ji...

• Nou camp
    Milliemolly skrev 2007-11-28 10:16:36 följande:
    när går det och på vilken kanal? kollade varje avsnitt för några år sedan, var helt fast! Nu är man ju mammaledig och kan kolla igen hi..ji...
    På tv4+ på eftermiddagarna, repris på samma kanal på förmiddagarna
  • Bebita 2k7
    Engla75 skrev 2007-11-27 21:08:49 följande:
    Hon har väl barn med både Ridge och hans pappa Eric också? Jag tittade på serien för många år sedan, bläddrade förbi häromdagen och det kändes som de tuggade samma sak fortfarande! Brooke och Ridge älskar varandra, men Ridges mamma hatar Brooke...
    Hon har dessutom barn med en tredje man, Deacon tror jag han heter men han är borta ur bilden, Ridge adopterade Hope så hon är som hans.
    I really wish these snakes were your arms
  • Nellee

Nou camp skrev 2007-11-27 21:00:12 följande:

Usch vad jag tycker denna kvinna är irriterande, hon kan ju knappt säga en hel mening utan att lipa, vad är det för fel på henne? Och HUR många karlar har den kvinnan haft??Inget fel på det men när man snor sin dotters karl, inte EN utan TVÅ ggr, ja då är det ngt fel....stackars kvinnan som spelar Brooke, hon måste ju undra om manusförfattarna hatar henne.Det märks att jag har lite att göra på dagarna, va?
    Hon har varit gift hur många gånger som helst, och inte "bara" ned alla män i Forrester familjen

Fast hon snodde väl inte Nick från Bridget. Det är något allvarligt fel på den flickan också. Hon blev förälskad i sin mammas ex-man = Nick. Innan dess var det hennes mammas andra ex-man = Ridge. Brooke hade ju ett förhållande med Bridgets ex-man Deacon, men de andra två hade ju Brooke först Det ska hållas inom familjen

Det läbbigaste är ju att Ridge först var Bridgets far, innan det kom fram att det var Eric. Sen har de växt upp som syskon och sen blir hon förälskad i honom, *ryser*
Svar på tråden brooke i glamour!