Tips på bra hårspray?
Gärna ngt vanligt märke som man kan köpa på H&M, Åhléns, NK eller dyl.
Den ska hålla bra och absolut inte bli vit när den torkar om man tar mkt på ngt ställe.
Gärna ngt vanligt märke som man kan köpa på H&M, Åhléns, NK eller dyl.
Den ska hålla bra och absolut inte bli vit när den torkar om man tar mkt på ngt ställe.
Den rosa .... Proffs.
Håller med Kryxan, Proffs.
En klassiker. "Elnette"! Outstanding tycker jag.
Elnette är bramen jag gillar inte doften. Proffs alltså...har en hårgelé från dem, på den står det "ny parfym" men den luktar urk! Inte alls som hårprodukter brukar lukta. Luktar sprayen bättre?
Superbra, ska ge den en chans, tack!
Jag kör MATRIX essentials. Den köper jag iof hos hårfrisören. 170kr men den räcker väldigt länge och sitter i länge, blir inte vit och förstör inte håret lika mkt. Kan svida lite i plånboken när man köper en hårspray för så mkt pengar men det är värt det i längden. och det ser så mkt finare ut :)
Wella schock waves ultra strong, röda flskor... Den har jag använt tillett gäng brud och tärnfrisyrer med kanonresultat. kostar typ 40spänn...
Hann ej köpa idag. Har Matrix nu (om det är den röda) och tycker att den blir sådär vit när den torkar. Inte alltid men ibland...
Proffs är sämsta sprayen jag testat, jag skulle rekommendera Wellaflex - faktiskt suverän på att ge stöd utan att stelna och bli vit!
PROFFS!!!!!!!
Jag använder bara prffs den rosa. Tycker den är bäst och håller frisyren bäst oxå