• Snova

Tips på bra hårspray?

Gärna ngt vanligt märke som man kan köpa på H&M, Åhléns, NK eller dyl.

Den ska hålla bra och absolut inte bli vit när den torkar om man tar mkt på ngt ställe.

• Svar på tråden Tips på bra hårspray?
  • Kryxan

Den  rosa .... Proffs.

En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Suri

En klassiker. "Elnette"! Outstanding tycker jag.

one people, one nation, one destiny
  • Snova

Elnette är bramen jag gillar inte doften. Proffs alltså...har en hårgelé från dem, på den står det "ny parfym" men den luktar urk! Inte alls som hårprodukter brukar lukta. Luktar sprayen bättre?

• Kryxan
    Snova skrev 2007-11-27 21:39:46 följande:
    Elnette är bramen jag gillar inte doften. Proffs alltså...har en hårgelé från dem, på den står det "ny parfym" men den luktar urk! Inte alls som hårprodukter brukar lukta. Luktar sprayen bättre?
    Sprayen (den rosa) luktar inte illa iaf.
    Luktar hårspray, kvinnlig sådan. Lite ungdom.
    Men lukten går ur efter ett litet tag.
    Det är inte så man luktar hårspray hela kvällen.

Jag kan iaf rekomender den. Klart bäst av dem som säljs i "vanlig" butik.
    Frissan har givetvis bättre... men på h&m m.fl är den lätt bäst
    En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Snova

Superbra, ska ge den en chans, tack!

• NathaoLasse

Jag kör MATRIX essentials. Den köper jag iof hos hårfrisören. 170kr men den räcker väldigt länge och sitter i länge, blir inte vit och förstör inte håret lika mkt. Kan svida lite i plånboken när man köper en hårspray för så mkt pengar men det är värt det i längden. och det ser så mkt finare ut :)

• Puss och Kram

Wella schock waves ultra strong, röda flskor... Den har jag använt tillett gäng brud och tärnfrisyrer med kanonresultat. kostar typ 40spänn...

• Snova

Hann ej köpa idag. Har Matrix nu (om det är den röda) och tycker att den blir sådär vit när den torkar. Inte alltid men ibland...

• Kryxan
    Snova skrev 2007-11-28 20:54:34 följande:
    Hann ej köpa idag. Har Matrix nu (om det är den röda) och tycker att den blir sådär vit när den torkar. Inte alltid men ibland...
    Ja.. Matrix mjällar..
  • rocketqueen

Proffs är sämsta sprayen jag testat, jag skulle rekommendera Wellaflex - faktiskt suverän på att ge stöd utan att stelna och bli vit!

• MammaVeronika

PROFFS!!!!!!!

Nu är det jul igen å nu är det jul igen å Lalalalalal
  • BabyEm

Jag använder bara prffs den rosa. Tycker den är bäst och håller frisyren bäst oxå

• Ellah
    Suri skrev 2007-11-27 21:33:10 följande:
    En klassiker. "Elnette"! Outstanding tycker jag.
    Håller med! För mig finns ingen bättre! Elnette rular!
  • Snova
    rocketqueen skrev 2007-11-29 14:57:05 följande:
    Proffs är sämsta sprayen jag testat, jag skulle rekommendera Wellaflex - faktiskt suverän på att ge stöd utan att stelna och bli vit!
    Varför gillar du den inte?

Annars verkar ju Proffs vara en favvo. Jag har inte kommit ner på stan än, suck... Åker utomlands på söndag dock och köper nog en på Arlanda, får se vad de har där. Troligen inte Proffs iaf...
Svar på tråden Tips på bra hårspray?