• Anonym

Hur levereras paket som man beställt från sexshop

Skulle bara vilja veta om det jag beställer på exempelvis lustjakt måste hämtas ut på posten eller postombud, eller om det skickas direkt hem i lådan? Skulle själv föredra att paketet dimper ner i lådan.

• Svar på tråden Hur levereras paket som man beställt från sexshop
  • Anonym

Jag beställde från lastbryggan en gång för ett litet tag sen, fick hämta ut det i affären och det låg i ett diskret kuvert. De brukar oftast skicka sånt diskret.

• Belinda80

kommer en naken man o ringer på dörren, först ringer han på grannarna o förklarar att du köpt sexleksaker , sen står han vid din dörr med värsta ståkuken o på kuken hänger dina "leksaker" bra va?

• Anonym (brevbärare)

De skickas alltid i diskreta paket. Fast vi brevbärare och postpersonal känner ju alltid igen dessa paket ändå förstås. Fast det är inget att bry sig om, vi skiter fullständigt i vad folk beställer hem

• Anonym

Ja jag kan tänka mej att ni brevbärare vet Enligt föregående talare knackar ni på nakna med leveransen också. Nu blev lugn

• Ronya

kommer en naken man o ringer på dörren, först ringer han på grannarna o förklarar att du köpt sexleksaker , sen står han vid din dörr med värsta ståkuken o på kuken hänger dina "leksaker" bra va?

Låter ju helt fantastiskt, var beställer man ifrån då

• Anonym

Men vet ni om man kan välja att få det direkt i brevlådan??? Tänkte beställa från lustjakt. Vet att det är diskreta försändelser. Men vill kunna handla i lanthandeln fortsättningsvis utan att de som jobbar där ska veta vad jag har hemma hos mig.

• Anonym
    Belinda80 skrev 2007-11-28 00:38:27 följande:
    Sån lyx fick inte jag. :( Får nästan ta och beställa igen och se om det kommer någon naken då.
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-11-28 00:34:44 följande:
    Skulle bara vilja veta om det jag beställer på exempelvis lustjakt måste hämtas ut på posten eller postombud, eller om det skickas direkt hem i lådan? Skulle själv föredra att paketet dimper ner i lådan.
    När man beställer genom home patryn på lustjakt så kommer allt i en brunpapperspåse.. Jag tror säkert de packar de lika diskret annars också.

När jag beställde så kom allt i en brun kartong totalt neutral...
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Anonym

Jag är jätteblyg och räknade självklart med att det skulle komma diskret. Men var tvungen att hämta ut paketet med dildon iett tunt kuvert, i den lokala butiken. (som MYCKET tydligt avslöjade formen av en stor dildo...) Inte så himla kul....Så jag handlar inte gärna igen.

• Häxan Jia
    Anonym skrev 2007-11-28 00:52:14 följande:
    Jag är jätteblyg och räknade självklart med att det skulle komma diskret. Men var tvungen att hämta ut paketet med dildon iett tunt kuvert, i den lokala butiken. (som MYCKET tydligt avslöjade formen av en stor dildo...) Inte så himla kul....Så jag handlar inte gärna igen.
    www.martinshop.se packar sina saker i kartonger... så packade de iaf de jag beställt, inte en kotte kunde se vad som var i.. bara min perversa hjärna som visste och njöt

Jag är inte blyg, men jag är privat!
    En gång slyna, ALLTID slyna
Svar på tråden Hur levereras paket som man beställt från sexshop