• Anonym (fundersam)

mörkt blå-lila inre blygdläppar

Upptäckte för några dagar sedan att mina inre blygdläppar har mörknat och så tänkte jag att jag skulle ta en titt idag igen å de ser ännu mer mörka ut nu, ungefär blå-lila-grå/svart-aktigt. har inget minne av att de brukar se ut så...

vad kan detta bero på?
    har läst om att underlivet kan bli denna färg när man är gravid, men gäller det även det som är liksom "utanför"? försöker INTE bli med barn.

• Svar på tråden mörkt blå-lila inre blygdläppar
  • Anonym

Det är inte ovanligt att de har den färgen. Ofta när man ser underliv som är helt rosa och ljust, i p-rullar t ex, så är det faktiskt blekt.

• Anonym

VARFÖR bleker de underliven i porrfilmer? Vad är det som är så snyggt med att underlivet ser ut att ha typ "armhud"... Det ska ju synas att det är nå´t annat. Det är ju det som är tändande.

• Anonym (fundersam)

men nu handlar denna tråd inte om porraktrisers underliv, utan mitt som har blivit mörkare...

• Anonym (1)

Japp och det är helt naturligt att det mörknar med åren.

• Anonym (fundersam)

haha så jag har med andra ord blivit gammal??? haha

• Anonym ("")

Min var ljusare när jag va yngre men på seanre år så har det blivit mörkare å lila till utseendet så jag börjar nog ocå bli gammal Ha Ha Ha

• Indianica

Mitt mörknade när jag var typ 18-20, så "jättegammal" behöver man nog inte vara för att "drabbas"...men det tycks vara en normalvariatioan iaf, tur att ingen kikar därnere, ingen obehörig s a s som blir rädd och springer iväg

• Anonym (fundersam)

LOL ja, det ska vi väl vara tacksamma för

Svar på tråden mörkt blå-lila inre blygdläppar