Rinexin - hur länge?
Jag har fått Rinexin utskriven för min förkylda näsa. Hur vet jag hur länge jag ska hålla på med dem? Hur ska jag tänka?
Jag har fått Rinexin utskriven för min förkylda näsa. Hur vet jag hur länge jag ska hålla på med dem? Hur ska jag tänka?
Sa inte läkaren något om hur länge du ska äta dom? Trodde inte Rinexin skrevs ut längre, läste något om det för ett tag sen att dom var farliga på något sätt.
Näe, han sa bara "tillsvidare"
Sa inget om att de var farliga heller...
Rinexin är inte farliga. Ta dem så länge du är täppt det brde ju gå över på några dagar i afall en vecka.
Nackdelen med dem är ju att man blir trött så man vill ju inte ta dem mer än nödvändigt
Jag har ätit rinexin året om eftersom jag inte kan ta ngr nässprayer. Rinexin blir jag iaf inte trött utav.
Läst lite om Rinexin.
Inte bra och ta om man är en extrem kaffedrickare eller har högt blodtryck eftersom det kan höja det ytterligare.
För övrigt är det inget problem.
Trötthet är en vanlig biverkan men det innebär inte att alla får den. Vi är ju alla olika
Trötthet är en vanlig biverkan men det innebär inte att alla får den. Vi är ju alla olika
Jag får oftast tre uttag på mina recept av T.Renixin. När jag äter dem äter jag en hel kur, alltså tills kartan/kartorna är slut. Jag har aldrig haft biverkningar av dem.