Få¨r mardrömmar av medicin
Jag har fått utskrivet Theralen..Har fått hemska mardrömmar på natten och vaknar rädd och orolig.Är det någon som har fått theralen eller vet hur vanligt detta är?
Jag har fått utskrivet Theralen..Har fått hemska mardrömmar på natten och vaknar rädd och orolig.Är det någon som har fått theralen eller vet hur vanligt detta är?
Tycker synd om dej! Jag äter itne samma medecin, men jag får hemska mardrömmar av min. Jag drömde redan mardrömmar innan o nu är det värre, mycket värre. Det har gått så långt att jag inte ens vågar sova längre, försöker sova nån stund på dagen, så att det iallafall är ljust när man vaknar. Det är förjävligt tycker jag! Ändå så vill läkaren att jag ska fortsätta med medecinen ett tag till, för att smärtan kanske ska försvinna. Men vad är egentligen värst? Ständig smärta, eller att vara trött o rädd ständigt.
Förtår verkligen hur du känner, finns det ingen möjlighet för dej att byta?
Jag äter antidepp och sömnmedicin som har funkat ok..Theralen fick jag för att dämpa ångesten mera men den ger hemska mardrömmar istället..Läkaren sa att jag skulle fortsätta med dropparna men vet inte om jag vågar..Tänkte om det var något övergående..
Har inte sovit ordentligt på 1 vecka nu..Dropparna gör mig lugn men gör att jag sover sämre pga mardrömmarna..