• lllll

billig platttång = dålig plattång?

Min plattång har gått sönder och jag kommer inte klara mig utan den
    Har heller egentligen inte råd med någon ny förrän nästa månad.
    Tror ni man kan köpa en billig sålänge, ex
    www.rusta.se/product.asp%C5NG+45W&kategori=H%E5rv%E5rd%2FH%E5rf%F6n+Kroppsv%E5rd&p=90701095
    eller kommer den inte funka alls?

• Svar på tråden billig platttång = dålig plattång?
  • TrailerTrash

Jag köpte en billig platttång förut och den var helt värdelös..Vet ju inte hur den är men min låg i samma prisklass..

one people, one nation, one destiny
  • MaddeMamman

Den funkar nog ett tag men det är inte keramik och den vita beläggningen kommer att lossna.
    Jag ahr en sådan billig medans jag sparar till en riktig keramik (ALLTID svart yta) med så få funktioner som möjligt, ju fler funktioner desto mer kan gå sönder på den, Jag ska köpa från min frissa och den kostar 950:-

Tandkräm på min spegel.
  • Iorlover

Jag har köpt många billiga och de är ju bara skit! Fungerar inte alls tycker jag!

• lllll

ah, typiskt!
    får lägga till ett par hundringar till då kanske.

vad är det egentligen man ska tänka på när man köper en?

• MaddeMamman

Jag är inne på min tredje platttång och de har varit vita i ytan. efter 1/2 år börjar ytan att lossna och man kan skrapa bort beläggningen med naglarna......Är det keramiska plattor???
    Det står att det är keramiska plattor men om våra spisar funkade så hade det blivit ramaskri...

Tandkräm på min spegel.
  • listo

Enkelt uttryckt så får man vad man betalar för....
    billiga plattänger har oftast det problemet att de inte blir tillräckligt varma, vilket gör att man måste platta längre tid för att få resultat, och det sliter mer på håret än om man har en plattång som blir ordentligt varm.

Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom
  • TrailerTrash
    Keramisk + Nano, Tourmaline + infrarödvärme
    (ord.pris: 1190.-)
    Pris
    790 kr
    Antal:
    Köp GA.MA CP3 Tourmaline
    Iorlover skrev 2007-11-29 08:35:09 följande:
    Vilken köpte du?
    one people, one nation, one destiny
  • BabyEm

Det är bra med en som blir varm även på utsidan för så kan man göra jättefina lockar med den oxå.

• Ellah

Jag tycker de billigare pattänger har varit kassa eller i alla fall ej bra. Var hos frissan och blev plattad med en GHD och trodde jag skulle dö - den är helt otrolig!

Hundra gånger om värd sina 1500 kr (man kan nog hitta billigare) men den är heeeeeeeeeeeelt otrolig! Rekommenderas! Den fixar tom det värsta frizzigaste håret slätt och glansigt på ett tag.

• lllll

köpte en från babyliss för 300 kr. Den funkar, men kunde varit bättre!
    duger att ha en månad iaf

• lllll

oj glömde, tack för alla svar!

• helenasthlm

Köp inget billigt. Jag köpte min på Elgiganten tror den kostade 499 och den kunna jag använda direkt i blött hår....så bra!

Älskar min Angelina!
  • Playing the angel

Min erfarenhet säger att det är precis så. Köpte tillslut en GA.MA och jag tror inte att jag någonsin kommer att byta "märke", den är helt suverän!!

Si vis amari, ama.
  • lllll

helenasthlm, jaa, den hade jag nyss.. skitbra! men jag har tappat bort garantilappen och vill testa något nytt

Är sugen på en GA.MA, i vilka affärer kan man köpa sig en sådan?

Svar på tråden billig platttång = dålig plattång?