hur får man dessa adventsstjärnor rakt?
Håller på att få idiotryck på dessa adventsstjärnor som jag inte får att hänga rakt. Nån som har tips på hur jag ska lyckas få adventsfrid och inte störa mig på snedhängande stjärnor i fönstren ??
Tack !
Håller på att få idiotryck på dessa adventsstjärnor som jag inte får att hänga rakt. Nån som har tips på hur jag ska lyckas få adventsfrid och inte störa mig på snedhängande stjärnor i fönstren ??
Tack !
Vad är det för sort? Mina, iplåt eller mässing eller vad det nu är brukar jag hänga upp, sedan hålla sladden still och liksom lyfta själva stjärnan lite och skruva runt den. Lite rörigt, hoppas du fattar vad jag menar...
Visst är det STÖRANDE!!! jag kan tom gå runt å reta mig på att grannens stjärna hänger snett Iallafall...min stora stjärna i papp hängde snett i måndags när jag fått upp den, sambon tyckte jag skulle vänta till den fått hänga till sig lite men jag va ju där å peta hela tiden. Tillsist for katten upp i stjärnan som en tok å vips va den RAK! *he he* så jag vet faktiskt inte hur man gör...typ pilla i evighet å åter evighet
Jag håller med er får se hur irriterad jag blir i år
Jag vet inte, blir lika förbannad varje år. Funderar på att spänna fast dem med fiskelina på nåt sätt, för jag blir galen!
om det är i plåt mässing så håller du i Sladden/lampfästet och snurrar tills den hänger rak. Funkar för mig
Linda in sladden med vit ståltråd och fäst den i stjärnan så är det ganska lätt att få den att hänga rakt.
Tack för tipsen !
Det där med att hålla i lampfästet och snurra på stjärnan verkar ha funkat här. De hänger fortfarande rakt och det har nu ändå gått några timmar !
Nu har ni på familjeliv givit mig lite adventsfrid!!
TACK ! Vad skulle man göra utan den sida?
Ha en mysig och trevlig advent allihopa ! Med stjärnor som hänger rakt.