• Anonym (nojig)

väldigt gult urin vid slutet av graviditeten?

Har märkt att mitt urin blivit väldigt koncentrerat sista veckorna (är i v 35) och det spelar ingen roll att jag dricker mycket. Nån mer som har det så och vad kan det bero på? Har lämnat in flera urinprov under graviditeten för odling men aldrig visat nåt. Nu är det iof några veckor sen senaste provet gjordes...men vad kan det tyda på?

• Svar på tråden väldigt gult urin vid slutet av graviditeten?
  • Sandrish84

Jag kan inte svara på varför men så var det för mig med! Helt normalt tror jag...

• zussieq

Hej Jag har haft så nästan ifrån början på graviditeten har oxå lämnat kiss prov ofta, det har visat uvi en gång men efter pencilin kuren är uvi borta. Jag dricker oxå hela tiden men urinen är fortfarande gul o luktar lite. men jag har bara fått förklarat för mig att allt är ok. Men om du är orolig ring BM el Läkare så dom får titta på dig. Jag är nu i v 26. Lycka till Kram sanna

• Anonym (nojig)

Tack för era svar :) Ja inga andra besvär så mer än att jag tycker det trycker på en del men det är ju normalt när bebisen har fixerat sig nu antar jag. Får höra med bm nästa besök vad hon tror och så får man väl dricka på med sitt vatten.

• Anonym

Hej jag fick till svar när jag oxå känner att jag får "pressa" o det trycker på när jag ska kissa att det är bebisen som tar plats. Inte att det är någon infektion el så. ja vi får dricka vårat vatten o tranbärsjuice *LeR* Jag vill oxå att det ska vara nära bf datum nu längtar så mycket efter skrutten. jag har inte heller några andra problem än så länge iaf. Lycka till

• zussieq

hihi det blev att jag var anonym *LeR* i mitt senaste inlägg ha de bra sanna

• Stöve78

Det kanske även kan vara så att du samlar vätska i kroppen nu i slutet av grav. Så var det för mig iallafall. Börjar du bli svullen om anklarna så kan det ju vara ett tecken på det.

• Anonym (nojig)

Ja det kanske kan vara så att kroppen samlar en del vätska! har jag inte tänkt på...

Svar på tråden väldigt gult urin vid slutet av graviditeten?