• Anonym (orolig)

får inte tillbaka mensen efter abort!!

E ganska förvirrad nu.. vet inte vad som händer men så här ser min situation ut..

gjorde en abort i höstas och allt gick jättebra, fick tillbaka min mens efter nån vecka efter att jag slutat blöda från aborten.. men nu till det knepiga.. efter att jag fått tillbaka min mens efter aborten så kom den inge mer efter det.. ha nu gått snart två månader.. gjorde ett grav test efter att mensen inte kom tillbaka för ca en månad sen och de va negativt.. vilken lättnad tänkte jag.. men den ha fortfarande inte kommit.. vad kan detta va eller bero på.. börjar bli orolig att de e nått fel... ingen som vet va det kan bero på?
    Har inga graviditets symtom heller..

Snälla kan någon svara mej på detta? =(

• Svar på tråden får inte tillbaka mensen efter abort!!
  • Anonym

Det KAN ju bli lite strul med mensen efter abort.
    Men jag skulle gått till gyn och kollat så man iallafall stillar oron att det inte är något annat! :)
    lycka till!

• Anonym

jag har heller inte fått tillbaka mensen.. inte ens någon form av blödning efter aborten. lite orolig blir man ju..

• Anonym (inlägg 2)

där fick jag mitt svar iaf.. fick kraftiga magsmärtor och liten blödning så jag va gravid igen som jag misstänkte, men fick ett missfall igårkväll..

• Anonym

Jag gick till gyn och kollade upp varför mensen inte kom tillbaka och det visade sig att jag hade fått cystor(äggblåsor) på båda äggstockarna. Inget farligt, men de kan rubba hormonerna. Det kan ju ta ett tag för kroppen att komma i balans efter en abort.

Svar på tråden får inte tillbaka mensen efter abort!!