• Anonym

Hur stora/små sexleksaker/dildos/dongar har ni tjejer?

Japp vad har ni för några grejer hemma, som sagt hur stora är dom och så?

Själv undrar jag vad man ska köpa till flickvännen? är så tänd på att köpa ngt och använda på henne när vi har sex!

Ska man köpa större eller mindre än vad man själv har i brallan?

Mvh undrande???

• Svar på tråden Hur stora/små sexleksaker/dildos/dongar har ni tjejer?
  • Anonym (hihi)

vanliga storlekar kanske? hon kan ju bli skrämd o springa iväg om du kommer med världens äst k*k
    En rabbit e ju alltid uppskattad eller en penisring dolphin jätte mysig för båda två

• Anonym

Jo men vad har ovanstående själv? rabbit, men är inte den bara för "klitoris" stimulation?

• Anonym

min sisxten tror jag var mellan 19-25 cm lång (kommer inte ihåg) var längesedan jag använde den...
    óch rätt normal i omkrets..

• Anonym (hihi)
    Anonym skrev 2007-11-29 19:28:57 följande:
    Jo men vad har ovanstående själv? rabbit, men är inte den bara för "klitoris" stimulation?
    nej det e ju en dildo med klitoris stimulation perfekt storlek o roterar o vibrerar i olika hastigheter o olika håll m.m...
    du ska nog börja med en vanlig gillar hon den sen så kan du ju börja ta större
    Jag har själv först ganska nyligt börjat med sexleksaker då min sambo frågade om vi inte skulle köpa en...nu har vi en stor låda med saker
    Kul men inte alltid...
    Kan du inte fråga din tjej lite försiktigt om dildos o storlekar o så'?
  • Anonym (hihi)

Men rabbiten var helt fantastisk men ingen leksak slår den riktiga hur stor eller liten den än e

• Anonym (flitig....)

Jag har flera olika storlekar både på längden å bredden men flitigast använder jag den som är samma size som min man, dvs "normal"
    Tycker inte en för lång/grov är skönt å då han jag ändå fött fyra barn

• Anonym

Anonym (hihi) skrev 2007-11-29 19:32:38 följande:

nej det e ju en dildo med klitoris stimulation perfekt storlek o roterar o vibrerar i olika hastigheter o olika håll m.m...du ska nog börja med en vanlig gillar hon den sen så kan du ju börja ta störreJag har själv först ganska nyligt börjat med sexleksaker då min sambo frågade om vi inte skulle köpa en...nu har vi en stor låda med sakerKul men inte alltid...Kan du inte fråga din tjej lite försiktigt om dildos o storlekar o så'?
    hmmm jaha! tja har fått för mej att hon vill ha en dong med sugpropp, tja hur känns en sånn?
  • Anonym (hihi)

En sån e skön oxå!
    e lite som att killen slickar o suger till mellan varven...hi hi fast jag e ingen expert..än iaf

Svar på tråden Hur stora/små sexleksaker/dildos/dongar har ni tjejer?