• Anonym

Min pojkvän och ett gäng nakna brudar

Jag undrar om ni kan hjälpa mig att ta ställning i en fråga. Min pojkvän åker på arrangerade resor (jag kan inte följa med) varje sommar. Med på resan är ett stort gäng tjejer och killar. Resesällskapet är nytt varje år och det är inga som min pojkvän känner sedan tidigare. Under trippen förekommer det en del nakenbad och bastande. Är jag konstig som blir uppretad av detta. Min pojkvän kan inte alls förstå mina reaktioner.

• Svar på tråden Min pojkvän och ett gäng nakna brudar
  • puss

min man skulle inte ens fråga nåt så dumt.
    lite hyfs får man ha!
    respekten, du vet...
    skulle du sticka iväg med ett gäng nakna killar??
    eller?

• En helt vanlig mamma

Men herregud!!

Aldrig i livet!! Varfor tar han inte semester med dig istallet?? vet inte om jag reagerar over att de nakenbadar eller om det ar att han aker pa semester utan dig!!? och semester utan dig men med nakenbad?? Hrm...

jag skulle inte gilla det, men du maste ju domma utifran ert forhallande/ situation m.m.

• Anonym

Nä det skulle jag väl knappast göra.
    Grejen är att han inte ens frågade utan tog det mer som en självklarhet. De är friluftsmänniskor och är uppe i fjällen. Badbyxor är för tunga att släpa på och de måste ju tvätta sig är ursäkten. Dessutom säger han att han inte är attraherad av tjejerna och att det inte är en raggaresa. Men min åsikt är ju trots allt att det är lite respektlöst.

• puss

det som stör mig är inte riktigt nakenbaderiet, utan att han struntar i hur du känner. det spelar inte så stor roll vad det handlar om egentligen, men ett färhållande där den enas känslor inte räknas är inte ett bra förhållande.
    urs på honom!!
    *bannar*

• Pix

Jag tycker att din pojkvän verkar vara lite "ego"-omogen. Han tar nog inte ert förhållande på så stort allvar är jag rädd. Om han gjort det så hade han inte tänkt tanken på att åka iväg på något sånt!

• mammutten81

Min få rinte ens åka på sånt, varför liksom!?

• delifi2

skulle min pojkvän säga att han skulle åka iväg på nåt sånt så skulle jag säga att han lika gärna kan stanna där

respektlöst tycker ja

• Anonym

Tack för ert stöd!! Saken är den att det är hans absoluta fritidsintresse och han är ledare för arrangemanget. Så snuva honom på alltihop kanske vore lite ego av mig. Så själva resan är inget problem för mig det är nakengrejen som jag stör mig på. Tycker det verkar lite väl intimt om ni förstår?

• puss

men jag fattar den där fjällgrejen, det är speciellt. antagligen en livsstil för honom. det skulle jag kunna leva med, faktiskt.
    jag skulle försöka del det intresset, om jag kunde.

men han måste respektera hur du känner, det är där det brister för mig.

• felicia6

Jag tycker oxå det är dåligt att han inte är lyhörd för dina känslor.
    Sen då jag började läsa dina inlägg, så lät det lite som att det var lite arrangerat "lightporr"resa..

men nu då jag läste ditt sista om att det är hans absoluta fritidsintresse och i fjällen och ledare o så så är jag lite kluven.
    har du nån gång varit med han på dessa resor o kollat?
    Kanske låter det värre än vad det är?

Svar på tråden Min pojkvän och ett gäng nakna brudar