• madelation

NÄ,,vad vervöst,,,på onsdag kl 9 är det dags!!!!!!!!!!!

Hu,,,va nervös jag börjar bli nu,,,,bara vimsar som en äggsjuk höna...
    På onsdag är det dags,,,bebis o jag får äntligen se varandra i ögonen....
    O nä,,det är inte första,,det är 6:e snittet,,o jag är lika nervig som de andra gångerna....
    Trodde jag skulle bli "härdad" på åt sätt,,men nä,,

Fler som får bebis nästa vecka???

• Svar på tråden NÄ,,vad vervöst,,,på onsdag kl 9 är det dags!!!!!!!!!!!
  • mimo

Jag får min första med planerat snitt på fredag den 7 dec.
    Längtar jättemycket, men är väldigt nervös. Mest rädd för att det ska sätta igång före.

• Vildabebi

Japp, jag får träffa min lilla Elliot på Tisdag 4 December

Känns som om tiden stannat...allt kretsar kring hans ankomst! Ska ta helgen till att fixa x-masfeeling härhemma, kommer bli så underbart att komma hem med den lille sen!

Lycka till alla vecka 49-mammor!!!

• Droppen

Jag ska få min lill* på måndag morgon... Börjar bli lite pirrigt nu... Städar och pysslar här hemma för att det ska vara iordning när jag åker.

• Hexx

Vi ska få vår andra son den 18:e.
    Innan dess ska vi hinna flytta!

*svälj*

• Supertesco

Lycka till! Vad mysigt att snart ha bebis i famnen! Jag hoppas på att få snitt när det väl är dags!

• Hexx

Vad är ni mest nervösa för?
    Jag är lite nervös för katetern och bedövningen!!!

• angely
    madelation skrev 2007-11-30 13:10:21 följande:
    Hu,,,va nervös jag börjar bli nu,,,,bara vimsar som en äggsjuk höna...På onsdag är det dags,,,bebis o jag får äntligen se varandra i ögonen....O nä,,det är inte första,,det är 6:e snittet,,o jag är lika nervig som de andra gångerna....Trodde jag skulle bli "härdad" på åt sätt,,men nä,,Fler som får bebis nästa vecka???
    Tänk om man ändå visste när man fick sin bebis...
  • Dionadel

Ja jag får också träffa min lille skrutt på onsdagen den 5 dec kl 9:00. Är jättenervös och längtar enormt samtidigt.

Fördelen med att vänta barn är att man vet var man har dem
  • madelation

Blä,,,har haft förvärkar/sammandragnigar HELA dagen,,,hoppas det inte ökar till kvällen ....
    Snälla lille pyre,,,va snäll nu o stanna kvar i 4 dagar .....
    Men va skoj,,,vi är ju några nästa vecka!!!

• Vildabebi

Jag hade kraftiga förvärkar igårkväll, tänke att det här är ju inte sant? Men jag tog en alvedon och en varm dusch så gick det över efter ngn timme.

Jag är mest nervös över katetern och att jag ska få ngn form av panik om dom säger typ "nu börjar vi då" så jag ska be dom vara TYSTA med vad dom gör

Känner kanske lite oro över att vara "förlamad" från bröstet och ner också...har ju varit det en gång vid min förra förlossning men då var jag ju helt borta i lustgas och allt va det var.

Tisdag närmar sig med skräckblandad förtjusning helt enkelt

madelation skrev 2007-12-01 18:40:37 följande:
    Blä,,,har haft förvärkar/sammandragnigar HELA dagen,,,hoppas det inte ökar till kvällen....Snälla lille pyre,,,va snäll nu o stanna kvar i 4 dagar.....Men va skoj,,,vi är ju några nästa vecka!!!
Svar på tråden NÄ,,vad vervöst,,,på onsdag kl 9 är det dags!!!!!!!!!!!