• LindaLKPG

Brunt sovrum någon?

Vi ska göra om i vårt gröna sovrum efter jul. Vi tror att vi vill ha brun/beige. Har Malm-serien i säng och sängbord. De ska vara kvar. Gillar när det är enkelt och stilrent men jag gillar också den romantiska stilen. Dock inte för mycket rosor och prål! Men gärna vita detaljer.

Någon som har brun/beige sovrum nu som man kan få tjuvkika lite på och få inspiration av?
    Eller andra tips och idéer?

• Svar på tråden Brunt sovrum någon?
  • malincha

Vi har en brun fondvägg och och de resterande väggarna vita samt Malmserien i ekSkrattande. Ska se om jag har några bilder......

• Kakan83

Har tyvärr inga bilder, men vi har chokladbruna väggar och den vita malm serien. Skit snyggt!

Oliver ab imo pectore
  • Kakan83

Vi har även vitt överkast till sängen, turkosa prydnadskuddar och en tavla över sängen som också är från IKEA. Den går i brunt/grått och har motiv på en allè.

Oliver ab imo pectore
  • LindaLKPG

Ingen som har bild på sitt sovrum???

• Jii

Har en brun fondvägg o beiga/grå övriga väggar. Tror jag har en halvtaskig bild i mitt galleri...

• Zamna

Jag har cafe latte bruna vaggar med mellan bruna malm serien. Aven jag har turkosa kuddar och detaljer i rummet. Beigt overkast och beiga gardiner......skulle kunna tro att rummet ser morkt ut men sa ar inte fallet alls. Rummet e en hit enligt alla! So go for bruna vaggar!:)

• Tjej 83

har med en brun fondvägg som sängen står mot (just nu en brun säng, men ska köpa malm säng)
    o resten vita väggar.
    även vitt överkast med gråa kuddar som ska bytas till bruna o blåa, då gardinerna är blåa o vita

att många har vit brun o blå (olika nyanser) i sovrummen hehe

• solrosen83

vi har en brun fondvägg och malm sängända. bild finns i galleriet.

• Lola Jämtland

Här är väggarna i vårat sovrum.
    Dock är tapeten inte alls lika vacker som IRL!
    Den skiftar i bruna nyanser o guld o silver beroende på ljuset i rummet.

Sovrum-efter

//Blir det nånsin våran tur.....
  • LindaLKPG

kul att så många svarar!!

fler som har bilder???

• Kakan83
    Lola Jämtland skrev 2007-11-30 22:39:22 följande:
    Här är väggarna i vårat sovrum. Dock är tapeten inte alls lika vacker som IRL! Den skiftar i bruna nyanser o guld o silver beroende på ljuset i rummet.
    Vilken läcker tapet!
    Oliver ab imo pectore
  • Lola Jämtland
    Kakan83 skrev 2007-11-30 22:54:37 följande:
    Vilken läcker tapet!
    Tackar.

Finns på Rusta.
    //Blir det nånsin våran tur.....
Svar på tråden Brunt sovrum någon?