• Anonym (Frågande)

Tjejjer, svara på detta.

Fråga som jag och min fru diskuterat.
    Hon säger att få tjejjer blir kåta av att se en naken man.
    Jag som kille kan tända till ordentligt bara av att se en naken kvinna.
    Så kom vi att diskutera detta en dag och då påstod hon att hon inte alls blir kåt av att bara se mig naken.
    Hon säger att nästan inga tjejjer blir kåta av att se en naken man.
    Tycker det låter konstigt, för vi har ett bra sexliv.

Så nu till frågan.
    Blir inte tjejjer kåta av att se nakna män?
    Måste det till beröring av någon form för att det ska funka för tjejjer?

• Svar på tråden Tjejjer, svara på detta.
  • Tina A

måste erkänna att jag håller med din fru!
    Kvittar om han är grymt vältränad eller inte men nej jag tänder inte enbart på en naken man!
    Tycker givetvis att min mans kropp är heöt underbar ialla fall :)

• Anonym

Jag blir inte kåt utav att se en naken man.. :) men ser jag en naken man med stånd är det klart jag blir sugen..

• Anonym

Håller helt med frugan.
    Hellre halvnaken faktiskt!

• Nyfiken gul

alltså vi kvinnor fungerar olika - kvinnor emellan - och vi fungerar olika gentemot er män..

Jag kan inte påstå att jag får "ståkuk" av att se min make naken... Men visst attraherar han mig och får genast mitt hjärta att bulta fortare..

Naken bara rätt upp o ner är inte kåthet för fem öre... Däremot en naken kropp i en allvarlig pose - INTE TILLGJORD-  kärleksfulla-nasty-sängkammar-ord och en förförisk blick och jag tänder på 0.88 sekunder och vill ha honom där och då ståendes o hårt mot väggen - gärna på en gång...

• Anonym (Frågande)

Hmmm
    Vad är det för värld jag lever i.

• FrökenLarsson
    Anonym skrev 2007-11-30 22:21:29 följande:
    Jag blir inte kåt utav att se en naken man.. :) men ser jag en naken man med stånd är det klart jag blir sugen..
    Håller helt med.:p
    Men jag kan tänka mig att tjejer är sexigare för killar att se på än vad killar är för tjejer.
  • Anonym (inte jag)

tyvär håller med frugan din blir inte kåt av enbart att se min man naken behövs mer än så (förspel)

• Anonym

jag blir upphetsad av min mans kropp. jag blir verkligen kåt och kan inte hålla tassarna borta. det verkar ju som att jag är konstig... :)

• Anonym (Frågande)

Mmm jag kan bli så jäkla kåt bara av att se min fru stå naken...

• Lychee

Jag håller nog med din fru där. eller.. ja. bådeoch. Beror ju på. Talar vi bilder så beror det ju på hur bildens stämning är, men nej, jag tänder inte på en naken karl bara rakt upp och ner. Får bara bilden av en naken karl med tubsockor o huvet.. hahaha! Naken-Janne har nog förstört de flestas erotiska fantasi på den punkten...

Aa? menealle nauva calen ar? malta - may your ways be green and golden
Svar på tråden Tjejjer, svara på detta.