Varför sitter vi här..?
Av vilken anledning är ni uppe och sitter på FL just nu mitt i natten..
Bara nyf?
Av vilken anledning är ni uppe och sitter på FL just nu mitt i natten..
Bara nyf?
Jisses, är klockan halv två!!!!! Snacka om att snöa in på eMule..*s*
Hehe... jag kom hem precis.. tvungen att kolla om det händer nåt intressant på FL innan jag dyker ner i sängen..
hahaa
Vad gör du själv inne på FL så här dags på kvällen?? *asg*
Är inte trött.
Är en riktig nattuggla!
Är nog övertrött borde egetligen sova kidsen vaknar tidigt men jag kan inte just nu..
>Susku vad har du varit ikväll då?
För att FL är beroende framkallat man sitter klistrad i stolen *hi hi*
Är nattuggla, är alltid vaken vid denna tiden på dygnet.. Har tråkigt, min sambo sover.
Sitter här, lyssnar på punk och skriver på diverse forum. Funderar på om jag ska göra lite nytta och läsa lite artiklar om globalisering om jag hittar några (dvs plugga)
Jag drunknar i läxor men det är ju så tråkigt. De börjar dock samlas i en panik hög nu..
Juni78:
Jag var ute me en gammal klasskompis på krogen, men tröttna ganska snart.. sen va ja så hungrig att ja bara va tvungen att åka hem.
Va as kul när alla som jobba där kom o fråga om ja mådde bra.. fick tom. gratís cola.. hehee..
Va har du gjort ikväll då? *nyfiken*
Juni78.. Vad är det för trevligt du pluggar?
Det är nu som det är lugnt och skönt hemma. Sonen sover sött och maken är bortrest. Sitter här och myser med en kopp te och kex med ost
Kollade på film, och nu tittade jag in.
Ska sova ut i morgon så jag kan passa på att vara uppe..hihihi
kom in på chatten!!
>Susku har inte gjort något ikväll faktiskt jo kollat på Maria Full Of Grace jättebra Partaj nästa helg men har tröttnat lite på att gå ut. Skönt att du är hemma nu i alla fall, hoppas du fick lite mat i dig.
>Anova pluggar Sam A och Sve B, Folkhälsokunskap m fl på komvux. Själv då?
Kom precis hem från krogen och vill nyktra till innan jag går och lägger mig. Pressar i mig mjölk och leverpastejmacka! Sånt kan man göra när man inga barn har och sambon ligger hemma på soffan med spräckt revben...
Eldna:
haha.. hade du en rolig kväll? Usch, jag tycker det är mega tråkigt ute på krogen nu när man är gravid. Men hellre där än hemma framför datorn varje kväll.
*ryser* leverpastej... blä.. hahaa... Ja käka precis kebab med bröd.. mums..
Haha! Hmmm.... jag blev aaaaningens fullare än jag hade tänkt mig.... men goda drinkar serverade de... tror de var lite starkare än jag beställde... Men jag hade jättekul!
Träffade en massa gamla vänner som jag inte sett på länge.
Limpa med smör och leverpastej och stora glas mjölk... sååå bra när man vill nyktra till... men det blev nog några glas rödvin för mycket ikväll så det får nog bli en del glas vatten innan jag kan gå och lägga mig. HATAR att vakna bakfull!! Så jag brukar försöka göra något åt det innan jag går och lägger mig.
Pluggar ekonomisk historia..
Någon som har något bok att rekomendera i ämnet.. Gärna kommunismen, östeuropas ekonomi efter 1990, globalisering, eller västvärldens ekonomiska utvecklig efter medeltiden..
Eldna:
hahaha.. usch jag kommer ihåg när man kom hem och va stup full, men inte ville lägga sig innan man försökt nyktra till. det som jag tycker hjälpte bäst va att köra ner fingrarna i halsen och spy upp allt äckel päckel, sen dricka en massa kallt vatten. Sen droppa ner i sängen och soooova.. hahaa
Tur att man slipper oroa sig för baksmälla eller nåt sånt längre... *skönt*
Jag brukar inte bli full när jag går ut nu för tiden, men den här gången lät jag det gå lite för långt. Skyller på at tsambon inte var med och att ajg var ute med en väninna som blev rätt full hon med...
Jag hatar att spy! Skulle aldrig i mitt liv köra ner fingrarna i halsen för att medvetet spy!
Jag får snällt sitta här framför FL och dricka upp sambons vattten och låta honom spela klart på x-boxen ínnan jag går och lägger mig....
Haha! Ni skulle bara veta hur många gånger jag måste sudda och skriva om för att få det rättstavat innan jag skickar det här...